miercuri, 14 decembrie 2011

Fasole cu tarhon




Zilele trecute ma uitam prin debara sa vad ce conserve mai am si ce anume as mai putea gati. Bine, bine acum sa nu credeti ca gatesc numai cu conserve:))...asta se intampla rar si cand se intampla sa nu am nimic proaspat prin frigider.
Mi-am adus aminte ca atunci cand am venit din tara mi-am adus tarhon uscat cumparat proaspat din piata Brailei:) asa ca am luat repede doua conserve de fasole, una alba si cealalta rosie si m-am apucat de treaba.
A iesit o mancare delicioasa care merge de minune cu niste muraturi proaspete alaturi. O delicatesa mai ales pentru cei ce tin post:).


INGREDIENTE:
1 ceapa
1 morcov
1 conserva mare fasole alba
1 conserva mare fasole rosie
2 linguri pasta de tomate
tarhon
patrunjel
sare, piper.


Curatam si spalam bine legumele, ceapa o tocam marunt iar morcovul il dam pe razatoarea mica.
Punem la calit pe foc mic ceapa pana devine sticloasa apoi adaugam morcovul si le lasam impreuna 3-4 minute, amestecand din cand in cand.
Intre timp turnam fasolea intr-o strecuratoare si o lasam sub jet de apa rece astfel incat sa fie bine spalata.
Dupa ce legumele sunt bine calite, adaugam fasolea, pasta de tomate si condimentam cu sare si piper.
Le lasam impreuna pe foc mediu in jur de 25 de minute.
La sfarsit adaugam patrunjelul si tarhonul, tocate marunt.
Va urez cu drag pofta buna!






9 comentarii:

Dana C spunea...

o bunatate!!!

Corina spunea...

Tare buna tre sa fie! Pupici

Mihaela Negrescu spunea...

foarte buna mancarea de fasole!!imi place!!!

pansy spunea...

buna rau fasolea cu tarhon!si muraturile ! dar daca ii mai pui alaturi si un carnat afumat si prajit stii sigur ca a venit iarna.

Muraturi spunea...

arata excelent, felicitari si pentru poze, arata foarte bine... sarbatori fericite

Roxana spunea...

Trebuie incercata alaturi de fasolea cu chilli. Pana sa incerc chestiile astea doua nici nu ma gandeam ca fasolea poate sa fie asa versatila. Acum abia astept posturile :)

Nina's Art Cake spunea...

Craciun fericit, draga mea si muuuulta sanatate!

Unknown spunea...

Bucuria, belşugul, pacea şi liniştea zilei Sfinte de Crăciun să vă însoţească în toate zilele de peste an.
Crăciun Fericit!

Unknown spunea...

Va multumesc pentru urari si imi cer scuze ca nu am raspuns la timp insa de aceste Sarbatori am fost mai tot timpul pe drumuri!
Va urez cu drag un An Nou mult mai bun decat cel ce abia a trecut si multe impliniri!