duminică, 8 noiembrie 2009

Tort de Sf. Mihail si Gavril


E tortul pentru Gabitzu' meu scump! Un tort vesel si nu foarte greu pentru stomacel:).
In el s-a regasit un blat simplu de pandispan, umplut cu crema de vanilie de aici. Foarte bun!
Tortul nu a iesit exact dupa exigentele pe care mi le-am format dupa ce am invatat cum se prepara pasta Marshmallow :) , dar oricum a fost apreciat:) , insa mai am multe de invatat pana imi va reusi un tort perfect!
La multi ani tuturor celor ce isi serbeaza ziua astazi si in special Gabitzului meu drag!

7 comentarii:

Laura spunea...

Iulia scumpa, sa iti traiasca Gabitzu iubit si sa va bucurati pana la adanci batraneti numai de clipe minunate !!! :)
Tortul e taaare dragut, felicitari!
Eu inca nu m-am incumetat sa fac sau sa lucrez cu pasta marshmallows... :P
Te puuup!!!

Unknown spunea...

Multumim tare mult, Laura draga!
Iti multumesc pentru compliment!
Sa stii ca pasta asta e foarte usor de facut si e si distractiv sa te joci cu ea. Eu zic ca merita sa o incerci.
Multi pupici din partea noastra!Pooooop!!!

Ala Oancea spunea...

Felicitari Iulia ! Din nou un tort minunat ;) La multi ani Gabitzu' !

MIMI spunea...

La multi ani,sarbatoritului!Tie felicitari,fff frumos!

Unknown spunea...

Ala, iti multumim! Iti transmitem pupici multi de aici din Bremen!!!


Mimi, multumim frumos!

Ala Oancea spunea...

Te asteapta o leapsa si un premiu la mine ;)

Unknown spunea...

Merci mult, Ala! O sa trec astazi sa le ridic sau maine cel tarziu! Pupici!