marți, 10 februarie 2009

Tarta cu ciuperci

 

Aluat:
 125g unt,
250g faina,
1ou,
sare.



Umplutura: 
400g ciuperci,
3 cepe,
200g smantana,
3 oua,
sare,
piper,
patrunjel,
cascaval ras.



Pentru aluat,se amesteca toate ingredientele si aluatul rezultat se da la rece pentru 30 de minute.
Apoi...taiem ceapa marunt si ciupercile la fel si le calim in putin ulei.
Ouale le batem bine cu smantana.
Dupa ce am calit ceapa si ciupercile,le amestecam cu ouale si smantana,patrunjelul tocat,saram si piperam.
Scoatem aluatul de la rece si il intindem in forma.Apoi il intepam cu o furculita ca sa evitam umflarea lui la copt.
Bagam 10 minute aluatul la copt la 180C.
Apoi,scoatem forma din cuptor,si asezam umplutura.Deasupra,presaram cascaval ras.
Bagam iar la cuptor aproximativ 40 min.Este foarte , foarte buna!



Reteta by Mihaela

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vestita tarta cu ciupercutze! Taree, tareeeeee buna 8->

Unknown spunea...

Da intr-adevar e o bunatate!
Multumesc de vizita Gabriela si te mai astept!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Mi-a placut tare mult tarta ta si am facut si eu tarta, desi am modificat unele ingrediente dupa gustul meu.
http://exploracuisine.blogspot.com/2011/02/tarta-cu-ciuperci-mushroom-and-blue.html
Daca vrei, poate facem schimb de link-uri, eu sunt la inceput doar cu blogul

Unknown spunea...

Alina, scumpa mea, ma bucur ca ai ales sa faci una din retetele mele! Iti urez mult succes cu bloguletul!
Bineinteles ca doresc sa fac schimb de linkuri. Chiar acum te adaug in lista. Pupici!