duminică, 2 ianuarie 2011

Merenghi cu alune


Am avut aceste merenghi pe masa de Craciun si au fost delicioase!
Sper sa le incercati cu incredere pe viitor!


Ingrediente:
175g zahar
3 albusuri
1 pliculet zahar vanilat
200g alune macinate(eu am avut alune de padure)
alune de padure intregi pentru decorare
50g ciocolata neagra.


Mixam ca pentru bezea albusurile impreuna cu zaharul si zaharul vanilat.


Incorporam alunele macinate si omogenizam acest aluat.


Spritam aluatul in tava tapetata cu hartie de copt si asezam cate o aluna in fiecare gramajoara de aluat.
Bagam tava in cuptorul preincalzit la 150C si lasam cca 20 de minute la copt.

Dupa ce sunt gata, scoatem tava si lasam fursecurile la racit.
Intre timp, topim ciocolata pe baie de aburi si ornam fursecurile cu ea.
Delicioase! La gust se aseamana foarte bine cu bezelele.



Reteta este dintr-o revista scanata, gasita pe forumul culinar.ro, adaugata de Laura Sava(sper sa nu ma insel :D).

10 comentarii:

Laura spunea...

Bravo, Iulia, ma bucur sa vad ca cineva a dezgropat subiectul meu, odata preferat :P
Foarte faine si astea si gherutele, va trebui sa le incerc si eu (cand imi revine cheful de gatit, ca acum sint setata pe modulul "dormit, mancat, lenevit" :D)
Te pup si iti doresc un an nou plin de impliniri si bucurii!!!

Unknown spunea...

Multumesc din suflet Laura scumpa mea! Pe astea suntem setati si noi, no problem:D...si cred ca toata lumea de pe aici. Greu cu sarbatorile astea!
Te pup si eu si sper sa ai un an nou minunat si tu, cu mult mai multe reusite decat in anul ce a trecut!

Anonim spunea...

super-tare!!!!!!
Buna-seara,
te rog,spune-mi,as putea inlocui alunele(nu-mi plac)cu nuci?
multumesc,
Corina.

Unknown spunea...

Buna seara,

Da Corina se poate. De ce nu? Numai sa fie si ele macinate...adik nici bucati prea mari.
Spor la treaba daca vrei sa le faci si te astept cu impresii!
Te pup cu drag!

adizzy spunea...

hahaha prima data cand m-am uitat al poza am crezut ca sunt conuri de brad :) musai tre sa le incerc si eu

Unknown spunea...

:D Dupa ce le incerci dai fuga aici sa-mi spui daca ti-au placut! Da? :)

Edith spunea...

Superbe sunt! Mi-am notat reteta! Mercik! :)

Unknown spunea...

Cu mare placere draga mea!

Anonim spunea...

MI-AU IESIIIIIT....!!!!!!
SUNT SUPER-COFETAREASA!!!!!!
VA PUP SI VA IUBESC!!!!!!!
TE ADOR, IULIAAAAA.....!!!!!!!!!!!

Unknown spunea...

Ma bucur tare mult k ti-au iesit!
Iti multumesc din toata inima si te mai astept pe la mine! Pupici dulci!