marți, 13 octombrie 2009

Rulada de curcan cu branza

500g piept de curcan
50g branza feta
50g cascaval ras
1 lingura smantana
1/2 ardei gras
patrunjel verde
sare, piper
delikat
rozmarin
2 frunze dafin.



-Am amestecat branza feta cu cascavalul, smantana, ardeiul gras taiat cubulete, patrunjelul tocat marunt, apoi am pus sare si piper.
-Am spalat pipetul de curcan, apoi l-am taiat fileuri subtiri pe care le-am batut ca la snitele.
-Le-am asezat pe o folie de Al, una langa alta, fara sa las un loc liber intre ele. Le-am condimentat cu sare, piper, delikat si rozmarin iar deasupra lor am turnat umplutura de branza uniform.
-Rulam cu ajutorul foliei de Al, apoi legam bine rulada cu ata din papiota.
-Asezam rulada astfel obtinuta in tava unsa cu putin ulei iar pe langa ea, putem pune cartofi taiati cubulete si o rosie felii.
-Mai presaram putin delikat deasupra si rozmarin, asezam frunzele de dafin si bagam la cuptor la foc potrivit pana totul este rumenit frumos.
-Foarte gustoasa!

11 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Mmmm ... foarte bun ! Si eu tot am in plan o rulada, dar inca n-am ajuns sa fac ...

Momo spunea...

ce super arata in crusta de condimente!felicitari!

Unknown spunea...

Ala, ar trebui sa o incerci. Gabi al meu imediat a devorat-o :).

Multumesc mult, Alison! Pupici!

Silvia spunea...

Bunaseara Iulia! Ma bucur de reteta asta! E o conbinatie care-mi place si cred ca poate fii servita calda, ca fel de baza iar rece, ca aperitiv! Mi-o notez si eu. Te pup!

Retete de slabit spunea...

Ce bine arata rulada ta :)
Te invit sa te uiti si pe site-ul meu www.retete-slabit.net, si daca iti place poate putem face un schimb de link-uri. Ramane sa ne auzim prin e-mail pe admin@retete-slabit.net. Pana atunci felicitari si succes in continuare.

gaby's blog spunea...

ce delicios arata!

Unknown spunea...

Am inscris deja blogul. Va multumesc frumos!


Va multumesc frumos !
Site-ul este adaugat si astept cu drag sa ma vad si pe site-ul dumneavoastra :)!

Gabi, sa stii ca este si foarte gustoasa! Multumesc de vizita si te mai astept cu mare drag!

Shari spunea...

Umplutura e perfecta!Bravo!

Poppy spunea...

Arata delicios Iulia!
Te asteapta un premiu "dulce" pe blogul meu :)

Unknown spunea...

Shari, multumesc mult!

Poppy, iti multumesc frumos! O sa trec astazi sau maine cel tarziu sa-l ridic!

Jack T spunea...

Hallo Iulia,

si Rulada asta este super.
Aratä foarte bine si de la Gust , ganz klar total delicioasä. Compliment

Salutäri Jacob