luni, 23 februarie 2009

Musaca de cartofi

 

INGREDIENTE:
700-800gcarne tocata amestec vita+porc
15 cartofi mai mari
2 cepe
patrunjel verde
2 oua
1 catel usturoi
3 rosii din conserva si suc de rosii
delikat
sare,piper.





Curatam si spalam cartofii,apoi ii taiem felii mai grosute pe care le prajim in ulei incins.Le scoatem pe un servetel ca sa mai absoarba excesul de ulei.
Curatam si tocam ceapa,apoi o punem si pe ea la calit,impreuna cu carnea tocata.
Dupa ce este gata,amestecam carnea calita cu cele 2 oua,rosiile si sucul lor,usturoiul pisat,patrunjelul,delikat-ul,sarea si piperul.



 

In tava asezam un start de cartofi prajiti,un strat de carne,iar un strat de cartofi si tot asa,ultimul strat fiind din cartofi.Turnam putina apa peste tot,apoi batem 1 ou pe care il turnam deasupra ultimului strat de cartofi.
Presaram cascaval ras,eu insa nu am avut,am avut doar cascaval in felii mari si am pus asa:)



 

Bagam la cuptor la 160C pana se rumeneste deasupra asa cum va place.Este foarte buna!
Mi-a adus aminte de gustul pe care il savuram de fiecare data cand mama ne facea musaca.



4 comentarii:

Amy spunea...

Tot asa fac si eu musacaua(este mancarea preferata a sotului meu) si cand am chef mai pun si un ardei tocata marunt si mult,mult cascaval pe deasupra si in carne .Oricum este super reteta si imi place mult blogul tau sa nu mai vb de poze care sunt delicioase :)

Puici Amy

Unknown spunea...

Asa facea mama musacaua si de acolo am "furat" reteta:)Suna bine cum spui si tu.O sa incerc odata.Multumesc pentru complimente!Mi-au adus zambetul pe buze.Te pupicesc dulce de tot!!!

Raluca spunea...

am incercat si eu dupa reteta ta.sincer a iesit foarte buna!!felicitari

Unknown spunea...

Raluca ma bucur tare mult ca ai avut o reusita cu aceasta reteta! Sper sa incerci si altele pe viitor!
Te pup cu drag si iti multumesc de comentariu!:*