joi, 19 februarie 2009

Pui Sichuan



Reteta este a lui Edith insa eu i-am aplicat cateva mici modificari...dupa gustul meu :)



Ne trebuie:
500g piept de pui
1 ardei iute
2 morcovi
2-3 fire ceapa verde
1 ardei gras
3 catei usturoi
6 linguri ulei de masline
1/2 pahar apa
5 linguri sos de soia
2 lingurite otet balsamic
2 lingurite amidon
1 lingurita zahar.




Carnea se spala,se taie felii subtiri si se prajeste in uleiul incins,apoi se scoate si tine acoperit.
Spalam si curatam legumele.Morcovul il taiem fasii lungi,la fel si ardeiul gras.









Taiem ceapa marunt si o calim in uleiul ramas.


 

Dupa 2-3 minute se adauga morcovul si ardeiul.Se amesteca continuu la foc iute.



 

Se adauga si pieptul de pui,amestecandu-se continuu.Intre timp,amestecam amidonul cu otetul balsamic,sosul de soia,zaharul si apa.Se toarna acest amestec peste celelalte ingrediente si se amesteca pana sosul se mai ingroasa.
La sfarsit am adaugat usturoiul pisat si ardeiul iute taiat marunt.
-Se mai lasa pe foc cateva minute.







L-am servit,bineinteles langa orez.




 


10 comentarii:

Edith spunea...

Sa va fie de bine! Ma bucur ca ti-a placut bunatatea asta de puiutz.
Hai ca plec ca mi-ai facut pofta :))
Te pup!

Unknown spunea...

Multumim,multumim!
Te mai astept in vizita pe la mine:)
Te pupic si eu ! :*

MONONOKE KITCHEN spunea...

Arata fantastic, abia astept sa fac si eu iar, dar exact sub forma asta delicioasa (am mai facut o data, dar alta varianta)!

Unknown spunea...

Multumesc tare mult,Mononoke!
E asa de bun...nu stiu daca am mancat vreo mancare asiatica care sa nu-mi placa asa ca incerc sa reproduc si eu cat pot acasa:)Si vad ca imi iese bine:)
Te pupik si te mai astept pe la mine! :*

Anonim spunea...

Preferatul meu ... si arata foarte bine.

Unknown spunea...

Multumesc frumos,Calin!
Te mai astept in vizita!

Muza-chan spunea...

Tentant... am sa-l incerc si eu.

Unknown spunea...

Muza,sa-l incerci ca nu vei regreta.E super.Te pupicesc!

Jack T spunea...

Hallo Julia,

da Tu ai modificat-o , cä nu mai este cu Szechuan. E bunä Variante a ta da eu iti recomand sä o faci neapärat si cu Szechaun. O minunätie. da nu cumpära de la Asiashop, cä äle e Mist.

Salutäri Jacob

Unknown spunea...

Da,am facut-o pe gustul nostru,dar o voi incerca si cum spui tu ;)