vineri, 18 martie 2011

Capsuni umplute

Capsuni umplute...un deliciu...vi le recomand cu draga inima! Sunt absolut delicioase si merg nemaipomenit de bine daca vreti sa faceti o surpriza frumoasa iubitei/iubitului :D!


Ingrediente:
6 capsuni mai mari
200g mascarpone
200ml frisca
esenta rom
1 pliculet zahar vanilat.



Spalam bine capsunile, le stergem cu un servetel din hartie pentru a mai absorbi din apa apoi le taiem in patru avand grija sa nu le taiem de tot...partea de jos trebuie sa ramana intreaga.
Mixam bine frisca cu zaharul vanilat. Dupa ce frisca este gata adaugam esenta de rom si crema mascarpone. Omogenizam acest amestec si cu ajutorul unui sprit de ornat umplem mijlocul capsunilor.
Gustul e divin!




Sper sa va placa si sa le incercati in viitorul apropiat!
Pofta buna!

11 comentarii:

Carmen spunea...

ce frumusele sunt! parca le si simt parfumul. abia astept sa apara prin piete :)

Bucate Apetisante spunea...

Eu sunt prezenta peste tot unde e vorba de capsuni :))
Sunt fructele mele preferate si abia astept sa apara si prin gradinile noastre.

kata spunea...

imi vine sa musc din monitor :) ......arata foarte bine si cred ca sunt si foarte bune ...weekend placut!

Nina's Art Cake spunea...

Super delicioase, ca de aspect nu mai vb!!! Te pup, Iulia!

Prafdesare spunea...

iti lasa gura apa mmmmm

Claudia Mic spunea...

Iulia draguta te asteapta cateva premii la mine pe blog pentru bunatatile pe care le faci!

Liana10 spunea...

Cu siguranta o sa le incerc, arata nemaipomenit! pupici

Unknown spunea...

Iulia,
Ce faci tu cu sucurile noastre... gastrice? Ce faci?

Daniela Addario spunea...

Daca vede motata mea capsunile tale, ma trimite sa-i cumpar... E innebunita dupa ele, iar daca mai sint si decorate ca astea din poza... hmmm...zic de ea, dar as minca si eu una acum... Pupici si-o saptamina minunata !

Adela Zilahi spunea...

arata delicios vreau si eu!

Unknown spunea...

Va multumesc tare mult dragele mele si ma bucur ca va plac! Au fost foarte delicioase chiar daca nu este sezonul lor acum:D. Daca vreti, mai fac o tura si ne adunam toate sa degustam cate una macar:D.