luni, 16 martie 2009

Frigarui la cuptor

 

INGREDIENTE:
500g piept de pui
400g ciuperci proaspete
1 ceapa
2 rosii
2ardei grasi
betisoare pentru frigarui.



Toate legumele se curata si se spala bine.Ciupercile mele s-au maronit pentru ca au stat putin in contact cu aerul.Dar sunt perfect sanatoase :)



 

Ceapa se curata,se spala,se taie in 4 apoi se desprinde foita cu foita.



 

Rosiile se taie fiecare in 4 .


 

Pieptul de pui l-am taiat cubulete si l-am tinut o noapte in marinata de AICI.
Asa arata a doua zi,gata de pus pe betisor.



 

Am inceput sa insir pe betisoare dupa placul inimii apoi am pus in tava de cuptor si am bagat la 170C pana s-au rumenit bine.Ciupercile au lasat zeama,asa ca nu a fost nevoie de ulei sau apa in tava.











Le-am servit alaturi de Tzaziky.
Au fost foarte bune! Ceapa da o aroma exceptionala celorlalte ingrediente...iar sosul Tzaziky...foarte racoritor.Concluzie?Merita incercat !

14 comentarii:

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ce retete bune si aratoase ai, Iulia! Imi ploua in gura!

Unknown spunea...

Multumesc tare mult,Mononoke!
Ma bucura mult cuvintele tale.Din pacate aici unde stau acum,nu am farfuriile mele caci daca erau ale mele,aratau si mai bine :) !Te pupic!

Amy spunea...

Sunt super frigaruile astea si cum am intrat la ``dieta`` (cred ...sper...) sunt numai bune fara calorii si gustoase .Deja imi miroase a adrei si ciuperci la gratar !!!!!

Am furat reteta :))

Ela spunea...

Mmmmm...Ce bun trebuie sa fie!!!

Unknown spunea...

Ma bucur Amy ca ai furat retete.Noua ne-au placut tare,tare mult.Au fost asa de gustoase...
Te pupicesc!

Unknown spunea...

Elisa,sa stii ca sunt si foarte bune si foarte usor de facut.

Diana spunea...

Tare bine mai arata, in fiecare zi ne uimesti cu cate o reteta gustoasa!

Unknown spunea...

Multumesc,multumesc!Chiar ti-am simtit lipsa pe aici:) Pupici:* !!!

Vicky spunea...

Mama, Iulia mi-ai facut o pofta de frigarui yammmm, arata delicios.

Unknown spunea...

Pai ar trebui sa le incerci :) Ma bucur ca iti plac!Pupici!!!

roxana spunea...

Lulia Hello!!!!!! Thank´s for to know my blog!!! Where are you from???
SEE YOU LATER!!!! KISSES!!!
My English isn´t good.

Unknown spunea...

Hello,Roxana!You welcome!I am from Romania but now i stay in Germany.Thank you for visit my blog too!Many,many kisses!

Mihai Japan spunea...

Si uite asa ma indrept spre bucatarie cu ganduri mari! Arata asa de bine...
Revin!

Unknown spunea...

Hehe!Multumesc!Astept rezultatele:)!