miercuri, 29 iulie 2009

Mancare de mazare cu cartofi si carne de porc

2 conserve de mazare
3 file-uri de porc
4-5 cartofi
1 ceapa
1 morcov
2 linguri pasta de tomate
1 lingura faina
1 legatura patrunjel
delikat, sare, piper.



-Curatam si spalam ceapa si morcovul, apoi tocam marunt ceapa iar morcovul il dam pe razatoare. Le punem la calit in putin ulei.
-Separat taiem file-urile de porc in bucatele mai mici pe care le spalam, le condimentam apoi le prajim in ulei incins. Cand sunt gata le scoatem si le lasam deoparte.
-Dupa ce am calit legumele, adaugam mazarea si cartofii taiati cubulete si acoperim cu apa. Lasam sa fiarba la foc potrivit. Cand cartofii sunt aproape gata, adaugam si bucatelele de carne prajite. Condimentam, adaugam si cele 2 linguri pasta de tomate iar daca mancarea e prea subtire, adaugam 1 lingura de faina amestecata bine cu putina apa.
-Mai lasam pe foc pana cartofii sunt bine fierti si mancarea se mai ingroasa. La sfarsit condimentam cu patrunjel verde tocat marunt.


4 comentarii:

Ela spunea...

Iulia, te asteapta niste premii pe blogul meu, te rog sa treci cand poti sa le ridici.
Te pup.

Unknown spunea...

Multumesc frumos, Elisa! O sa trec sa le ridic! Te pupic si eu!

adriana gherman spunea...

Mancarea aceasta este ceva nou pentru mine. Combinaţia de mazare cu cartofi mi se pare foarte interesantă. Musai să o încerc . Ai nişte premii pe blogul meu.
Te aştept. Pa.

Unknown spunea...

Multumesc foarte mult,Nana! O sa trec astazi sa le ridic. Pupici!