miercuri, 4 mai 2011

Piept de pui umplut cu telemea

 

Un piept de pui umplut care merge de minune langa un piure si o salata de orice fel doriti!


INGREDIENTE:
3 piepti de pui
rosii cherry
1 ceapa
100-130g telemea
marar verde
rozmarin
delikat.





Cu ajutorul unei furculite zdrobim branza si o amestecam cu mararul verde tocat marunt.
Spalam bine pieptul de pui, il batem apoi il taiem putin si ii facem un buzunaras pe care il umplem cu amestecul de telemea si marar.





Presam un pic pieptul de pui astfel incat sa nu iasa amestecul de branza pe afara mai ales in timp ce se coace.
Curatam ceapa, o spalam si o taiem in patru. Asezam in tava unsa cu putin ulei pieptul de pui umplut, ceapa si rosiile cherry spalate si ele bine inainte.
Pieptul de pui il condimentam cu putin delikat si rozmarin.






Bagam in cuptor tava si coacem la 180C. Din cand in cand scoatem un pic si stropim carnea cu zeama lasata. Lasam in cuptor pana se rumeneste frumos.
Mie nu mi-a curs deloc amestecul de branza in tava. Totul a iesit delicios si aromat!






Pofta buna!

14 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

arata superr yumy! deja imi lasa gura apa =p~

Antonina spunea...

Incantator ! Sunt convinsa ca are un gust nemaipomenit ! O zi frumoasa

Nil spunea...

mama cat de bine arata:)

Irina spunea...

Cred ca reteta are un gust foarte bun!

pansy spunea...

trebuie sa fie grozav.si eu facceva asemanator dar cu branza de capra si busuioc

mimita-k spunea...

Arata super bine si cred ca e la fel de delicios mai ales cu rozmarin.

Unknown spunea...

Mulţumesc! ... şi scuze...

Retete culinare spunea...

Arata senzational!

Unknown spunea...

E tare bun pieptul asta! Noua ne-a placut f mult!
Pansy cred ca si varianta ta e delicioasa!

Andrea's Cake spunea...

Arata foarte apetisant.Eu gatesc foarte des piept de pui.Trebuie neaparat sa incerc si reteta ta.Week-end placut!

pansy spunea...

iulia,maine il execut si-ti spun.
uite aici reteta mea : http://panseluta-violet.blogspot.com/2010/10/friptura-de-pui-cu-busuioc-si-branza-de.html te asigur ca merita incercata.totul e sa flosesti frunze de busuioc verde,ca e mult,mult mai bun decat cu busuioc uscat.

pansy spunea...

iulia,am comis-o si a fost intr-avar foarte buna !

takcara spunea...

suna/arata nemaipomenit. stiu ce voi gati in week end. revin cu impresii :D

Unknown spunea...

Andrea sa stii ca este tare bun. Sa-mi spui impresiile dupa ce il gatesti. Te pup!

Pansy ma bucur ca l-ai incercat si ca ti-a placut! Busuioc proaspat nu am momentan dar chiar zilele astea mi-am cumparat niste seminte si mi-am pus intr-un ghiveci:D...astept recolta.Te pup!

Takcara, astept sa vad daca a fost pe gustul tau!