luni, 11 ianuarie 2010

Ardei copti cu smantana

Aceasta reteta este gasita in forumul culinar.ro si apartine lui Diamond. Nu m-am asteptat sa fie asa gustoasa, sincera sa fiu, insa este nemaipomenita! Multumesc mult, Diamond! Trebuie sa o incercati, cei ce iubiti mancarurile cu smantana!

Pentru aceasta mancarica ne trebuie:
700g smantana
aprox. 1 kg ardei grasi
1 ceapa
1 morcov
2 linguri faina
sare, piper
putin delikat
patrunjel verde.

-Ardeii se coc...eu i-am copt in cuptor...apoi se curata si se taie fasii potrivite.
-Se toaca ceapa iar morcovul se da pe razatoare, apoi se calesc in putin ulei.
-Dupa ce s-au calit indeajuns, se adauga amestecul de smantana si faina (daca mai e nevoie, adaugati putina apa).
-Adaugam si ardeii scursi de zeama pe care o lasa, condimentam si mai lasam cateva minute pe foc ca sa se combine gusturile:D.
Este absolut delicioasa!!!
Pofta buna!

11 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Iulia,

Rezeta asta este fantasticä.
Am mincat prima Datä cam acuma 10 Ani. Super.
Tot ce este cu Ardei copti este o Minunätie. Tot asa este si Ardei copti umpluti cu Brinzä si peniert o Minunätie....Tare apetisant aratä ai täi...

Salutäri Jacob

diamond spunea...

cu multa placere iulia! si alta data
! :D

Narnia spunea...

Ciao, Iulia.
Mie imi plac la nebunie ardeii copti, cu smantana inca nu am incercat, dar poate ar fi timpul. :)

Daca vrei sa raspunzi unei lepse, te asteapta una pe blogul meu. Nu e nici-o obligatie, doar daca ai timp si-ti face placere.
Iti doresc un an minunat !

Unknown spunea...

Multumesc, Jacob! Intr-adevar...foarte gustosi!


Diamond, ma bucur ca ai zarit reteta:)si ma bucur ca am incercat sa o prepar! Very gustoasa:) !!!

Narnia, sa o incerci cu incredere ca e super la gust! Multumesc pentru leapsa! Daca voi avea timp astazi, o voi ridica cu placere! Pupici!

Poppy spunea...

Excelent! Eu mor dupa felul asta de mancare! MErsi ca mi-ai reamintit :)

daniela spunea...

Arata tare bine ,cit de curind voi pregati si eu asa ceva ...

Unknown spunea...

Cu mare placere, Poppy!

Daniela, ma bucur ca iti place si sa-mi spui daca ti-a placut!

Flori spunea...

Buna , Iulia!

Imi place foarte mult blogul tau si as fi tare incantata daca ai dori sa facem un schimb de adrese.

Adresa mea http://bucatariaportocalie.blogspot.com/

Multumesc frumos!
Flori

MONONOKE KITCHEN spunea...

Extraordinar de bun,
imi lasa gura apa
si abia astept sa fac si eu!

cupcake spunea...

vai eu sunt moarta dupa ardei copti...mmmmmm...m-ai ruinat:(mai ai o portie si pentru mine?sau am ajuns prea tarziu..;)))

Unknown spunea...

Mononoke, sa-mi spui daca ti-a placut ca noi suntem innebuniti dupa acest gust!

Antzu' , din pacate ai ajuns cam tarzior dar data viitoare, te anunt din timp ca sa ajungi la masa;)! Pupici!