marți, 1 decembrie 2009

Salata de sfecla rosie

2 sfecle rosii
hrean ras
sare, piper.


-Se curata sfecla, se spala si se fierbe. Dupa ce e fiarta, se da pe razatoarea mare si se amesteca cu hrean, dupa gustul fiecaruia. Se condimenteaza cu sare si piper si gata salatica.
-Sincera sa fiu, nu prea agreez aceasta salata, probabil si din cauza hreanului pe care nu-l suport, insa lui Gabi ii place. Si acasa, parintii mananca aceasta salata, fiind pe gustul tuturor, numai al meu, nu.
-Oricum, sper sa fi fost de ajutor cuiva si sa va urez cu drag pofta buna!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Cel mai bine sa nu fierbeti sfecla !

Unknown spunea...

Posibil ...dar mai buna e fiarta dupa gusturile noastre :D.

Anonim spunea...

Este salata mea preferata.Ma poti trezi din somn pentru asa ceva.Eu mai adaug ulei si foarte putin otet si las salata cateva zile in frigider la macerat .Atunci se intrepatrund gusturile .Foarte buna , dar mai ales foarte sanatoasa .

Unknown spunea...

O sa incerc si varianta ta data viitoare. Asa e, este foarte sanatoasa!

Anonim spunea...

aceasta reteta eu o fac si este minunata dar eu pun :sfecla fiarta si data pe razatoarea fina , hrean ras fin,sare ,piper, ulei , otet si usturoi pisat. usturoiul i da o savoare deosebita ,incercati si nu veti regreta

Unknown spunea...

Multumesc mult! O sa incercam data viitoare. Multumesc mult de vizita si te mai astept cu drag!

Teo spunea...

sfecla coapta la cuptor, cred ca e mult mai buna decat fiarta.

Unknown spunea...

Posibil. Inca nu am incercat:D.

Gradinahobby spunea...

Este o salata super.
Eu o fac in general cu sfecla rosie cruda ,data pe razatoarea fina,morcov,ceapa,chimen,susan si un dresing de mustar+hrean+otet de mere,ulei.
Succes in tot ceea ce faci!

Unknown spunea...

Mira cred ca iese delicioasa si in varianta ta. Sper sa incerc pe viitor.
Iti multumesc mult si te mai astept cu drag!

Anonim spunea...

sa incerci sa nu o mai fierbi,sa o coci in cuptor e mult mai buna si cu usturoi e delicioasa..te pup ai niste retete delicioase

Unknown spunea...

Atat de multe variante la o reteta asa de simpla:).
Cred ca merita cu toate sa fie incercate. Multumesc de idee si ma bucur tare mult k iti plac retetele mele!