luni, 25 octombrie 2010

Concurs "Mancare infricosatoare"


Dragele mele, aceasta reteta participa la concursul oferit de Decorix, "Mancare infricosatoare" si as ruga din toata inima pe cei care vor sa-mi acorde un votulet, sa dea click pe poza de mai sus, apoi sa acorde un numar de stelute retetei. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa selectati numarul de stelute, apoi sa va logati pe yahoo sau google si gata votatul.
Va multumesc din suflet pentru voturile voastre si va pup pe toate cu mare drag!

8 comentarii:

MIMI spunea...

Votat cu 5 stelute,cu mare drag!Bafta!

Va multumim pentru votul acordat retetei
"Morminte"

Lilly spunea...

Te-am votat pentru ca mi s-au parut foarte reusite.Bafta!

Deea spunea...

Iulia pana cand e concursul si unde putem vota?
Pentru cand voi prezenta reteta ta , vineri, am nevoie de cateva detalii despre tine sau daca ai vreun mesaj de transmis te astept cu un mail fandreeaf@yahoo.com.Pusic.

adizzy spunea...

done, bafta!

Unknown spunea...

Multumesc mult, fetelor! va pup pe toate cu mare drag!

Deea, o sa-ti trimit mail astazi. Te pup!

pansy spunea...

pai unde sa votez,ca n-am gasit

Unknown spunea...

Pansy, dai click pe poza si te va duce direct la pagina de concurs...daca nu, asta e link-ul http://www.decoblog.ro/concurs.
Iti multumesc din suflet si iti transmit o calda imbratisare!

Ronei spunea...

For oily skin beauty products made from a mixture of grapes, lemon and eggs gives a tremendous effect on your beautiful body. http://www.secretsonsale.com.au/collections/bath-and-body-works