marți, 20 ianuarie 2009

Tort Rigo-Jancsi


Blatul:
6 oua
6 linguri cu zahar
6 linguri cu apa rece
3 linguri cu cacao
4 linguri faina
1 praf de copt.


Crema:
500ml smanatana pt frisca
400 g ciocolata amaruie(eu am pus ciocolata alba)
2 lingurite ness cafe.



-In reteta scria sa punem frisca pe bain-marie,insa eu am amestecat-o cu ciocolata si ness-ul si am bagat la microunde cateva minute pana s-a topit ciocolata.Se amesteca bine si se lasa o noapte la frigider.A doua zi se mixeaza pana devine crema si...gata crema.
-Batem bine ouale cu zaharul .
-Punem cate o lingura cu apa si la sfarsit adaugam cacaua si faina cu praful de copt.
-Se amesteca usor si se toarna in tava unsa si tapetata cu faina.
-Se coace la 180 grade.
-Dupa ce e gata scos din cuptor,il lasam sa se raceasca si il taiem in doua.
-Se stropesc foile cu sirop...nu se insiropeaza!
-Intre foi pui crema iar deasupra eu am facut glazura Adrianei pe care o gasiti aici .


Recipe by Alis.

Niciun comentariu: