luni, 23 februarie 2009

Mancarica de ardei gras

 

INGREDIENTE:
500g piept de pui
3 ardei grasi
2 cepe mari
3 catei usturoi
6 rosii din conserva
1 legatura patrunjel verde
1 ardei iute
ulei
sare.



Am spalat pieptul de pui apoi l-am taiat cubulete si l-am condimentat.
Ceapa am taiat-o julien si am pus-o la calit.Am adaugat si pieptul de pui si am lasat sa se rumeneasca putin.


 

Am taiat si ardeii fasii si i-am adaugat peste carne si ceapa.
Am pus si rosiile cubulete,usturoiul pisat si ardeiul iute taiat marunt.


 

Am acoperit cu apa , am pus sare si am lasat sa scada .
Cand este gata,stingem focul si presaram verdeata tocata marunt.





Un comentariu:

kata13ajay spunea...

buna Iulia.
1. esti in germania?
2. retele tale sunt super ok, le-am incercat.
3. imi pari interesanta.
nice to meet you