joi, 25 august 2011

Sirop de mure



Si iata ca in cele din urma am fost la cules de mure si in acest an. Am adunat 1300g si m-am gandit ca nu ar strica o sticluta de sirop. Urmeaza si runda a doua la cules de mure...dar de data asta pentru dulceata:D.


Iata de ce avem nevoie pentru sirop:
1300g mure
1300g zahar
700ml apa.


Spalam bine murele, turnam zaharul peste ele si le lasam asa cateva ore, amestecand din cand in cand, pana ce vor lasa ceva suc.
Trecem amestecul rezultat prin sita, adaugam apa si punem la fiert pe foc mediu. Spumam cand e cazul.
Lasam sa se prinda apoi luam vasul de pe foc si turnam siropul fierbinte intr-o sticla. Inchidem capacul si lasam sticla intoarsa ca sa se sigileze.
Se obtine 900ml sirop.
Se poate savura cu apa si gheata, mai ales acum cand e cald si frumos afara.



 


Aici siropul in lumina soarelui:D.



2 comentarii:

Antonina spunea...

lovely ! eu n-am n-am facut;) sic mie ;))

Unknown spunea...

:) Lasa k mai e timp si de o sticluta mica de sirop.
Daca nu, dai fuguta la mine si te servesc eu cu un pahar de sirop si gheata:D.