luni, 16 februarie 2009

Tort de Valentine's Day

 

Acesta este tortuletul nostru de Valentine's Day. A fost foarte bun si usor .


Pentru blat ne trebuie :
8oua
8linguri zahar
8 linguri faina
1 pliculet praf de copt
esenta de vanilie
1 pliculet zahar vanilat
3 picaturi colorant rosu
putina sare
unt pentru uns forma si faina pentru tapetat.



Se separa albusurile de galbenusuri.
Albusurile se bat spuma cu putina sare iar galbenusurile se mixeaza cu zaharul si zaharul vanilat.
Cele de compozitii se amesteca,apoi se adauga faina amestecata cu praful de copt si esenta de vanilie.Se adauga usor si cele 3 picaturi de colorant si se mixeaza bine.
Compozitia se toarna in tava unsa cu unt si tapetata cu faina si se coace la 180C pana incepe sa se desprinda de pe peretii formei...atunci este gata.


 
Blatul se taie in doua bucati.

Facem un sirop din apa si zahar si il lasam sa se raceasca.Dupa ce s-a racit,adaugam esenta de vanilie.



Pentru crema am folosit :
450 g frisca lichida
70 g zahar (pentru ca frisca mea nu a fost asa dulce)
7g gelatina
bucatele de ananas din compot.


Gelatina se inmoaie in putina apa rece.
Se bate bine frisca cu zaharul .
Gelatina se pune apoi pe bain-marie si se lasa sa se inmoaie,dar sa nu fiarba!
Se toarna in fir subtire peste frisca si se mixeaza.
Se adauga si ananasul taiat bucatele mici.
Blatul de jos se insiropeaza si se umple cu aceasta crema.Se acopera cu ultima bucata de blat,care se insiropeaza deasemenea si se baga la frigider 1 ora.
Asa arata la mine stratul de crema.

 

Pentru glazura am folosit reteta de AICI


Ne mai trebuie:
100g ciocolata alba
5 bomboane Ferrero

Dupa ce am acoperit cu glazura am bagat iar la frigider 1 ora.
Am topit pe bain-marie 100g ciocolata alba si am facut pe tort niste linii,curbe trasate la intamplare :)
Apoi,am bagat cate o bomboana putin in ciocolata alba si am asezat-o pe tort.
Si gata tortuletul nostru.
A fost foarte bun.



 

Aici mult dorita sectiune:)



12 comentarii:

Ginette spunea...

Ce dragut e !!!!

Unknown spunea...

Multumesc frumos , Ginette! te pupik si te mai astept!

Diana spunea...

Cred ca a fost o bunatate, se pare ca ati avut un valentine`s day extrem de dulce! Bravo! ti-a iesit super, arata foarte bine!

Unknown spunea...

Multumesc mult,Diana!Ma bucura tare mult vizita ta! Da,a fost foarte bun tortuletul...a indulcit si mai mult atmosfera care a fost foarte placuta de dimineata:)

Lavinia spunea...

Tare as fi vrut si eu o bucatica!

Unknown spunea...

Offf...daca stiam,te invitam cu mare placere:) :* !

Dana2dor spunea...

Apetisant raaaau de tooot!
Felicitari, Iulia!

Unknown spunea...

Multumesc frumos :* ,Dana!

lauralaurentiu spunea...

Ce frumos e, si ce sectiuneeee! Mmmm!

Unknown spunea...

Multumesc,Laura pentru apreciere!Esti o scumpica!

Miha spunea...

Frumoasa sectiune! ;)

Unknown spunea...

Frumoasa si gustoasa :)hehe Multumesc,Miha!Pooop!