luni, 16 februarie 2009

Guacamole




INGREDIENTE:
1 ceapa data pe razatoare
1 catel usturoi
1 ardei iute
2 rosii din conserva
2 limette
1 jum lamaie normala-galbena
3 avocado
sare


Se curata avocado si cu ajutorul unei lingure se scoate miezul.Se amesteca cu usturoiul pisat,cu ceapa rasa,ardeiul iute taiat marunt,rosiile tocate si ele marunt si zeama de lamaie si limette.
Se sareaza si cu ajutorul mixerului se formeaza aceasta pasta care se serveste cu chipsuri de care doriti.
Este foarte,foarte buna si iute :) asa a fost in cazul meu.Data viitoare o sa pun numai o jumatate de ardei iute.

4 comentarii:

Lavinia spunea...

Mmmm....tare bun! Ar merge cu niste fajitas!

Unknown spunea...

Bine ai revenit,Lavinia! :)
Cred ca da,ar merge cu fajitas.Chiar o sa incerc si eu intr-o zi ideea ta ;)
Pooop pe amandoua :) !

Anonim spunea...

Mie mi place sa adaug rosiile la urma, taiate marunt(decojite inainte),si sa amestec usor astfel incat sa nu le zdrobesc, arata f. bine si e f. gustos. In reteta mexicana am vazut ca pun si frunze de coriandru, eu am experimentat cu niste coriandru-seminte, zdrobite- da o aroma delicata si foarte asortata cu restul ingredientelor.

Unknown spunea...

Cu rosiile taiate cubulete si amestecate la urma, am incercat dar noi preferam aceasta varianta :D. Acum depinde de gustul fiecaruia.
Cu frunze de coriandru nu am incercat dar e o idee pentru data viitoare cand vom face guacamole. Multumesc!