marți, 10 martie 2009

Macrou in folie la cuptor



INGREDIENTE:
3 macrouasi :)
1 lamaie
cimbru
ulei de masline pentru uns folia




Curatam pestii si ii spalam bine...


 

...apoi asezam cate un peste pe cate o bucata de folie de Al unsa cu putin ulei de masline.
Stoarcem lamaia si in mijlocul pestelui turnam putina zeama de lamaie si putina pulpa de lamaie...apoi deasupra lui presaram cimbru. Asa procedam cu fiecare pestisor in parte.





 

Strangem folia in jurul pestelui iar capetele le rotim in sus pentru a nu se scurge zeama in tava.




 

Bagam la 180C .Nu stiu exact cat timp pentru ca nu m-am uitat la ceas:) Din cand in cand mai scoteam tava si verificam:)




 

Aici un peste langa mamaliga noastra micuta caci suntem doar doi la masa:)



 

Si aici e pestele meu acoperit de sosul de usturoi si smantana pe care il gasiti si AICI




10 comentarii:

Lavinia spunea...

He He! Doi erau pentru voi si unul pentru mine, nu-i asa? Daca imi aduc bine aminte parca ai promis ca o sa gatesti pentru 3. :)
Daca am timp zilele acestea o sa-ti trimit si eu niste pastrav virtual, asta ca sa te fac sa poftesti putin! :))
Apropo de spaghetele de aseara.....mie mi-au placut foarte mult si cu ciuperci!
Te pup!

Edith spunea...

Mmm ce bine arata! si cu usturoi si mamaliguta, tb sa fie o nebunie.
Cred ca merg facuti si in hartie de copt, nu? Ca nu am auzit de bine despre folia de aluminiu la cuptor...

Unknown spunea...

Pai da...unul pentru tine :)
Chiar astept pastravul tau caci e pe gustul meu acest peste.Trimite si incoa cativa ca pe aici n-am vazut :))
Si ma bucur ca au fost bune spaghetele !Pupici multi si dulci!!!

Unknown spunea...

Edith,din pacate aceleasi lucruri leam auzit si eu despre folie la cuptor dar nah...sa stii ca au fost nemaipomeniti la gust.
Cred ca merg si cu hartie de copt.Chiar am sa incerc ca mai am cativa macrouasi la congelator :)

Mona spunea...

Iulia, cred ca a fost o bunatate..sa va fie de bine !!
o zi buna in continuare
te pup :))

Unknown spunea...

Sa stii,Mona ca a fost super,super la gust!Multumim:) !
O zi buna si tie si multumesc de vizita!Poooooop!!!

Maya spunea...

mmm,peste cu mamaliguta!!Bun tare!!

Unknown spunea...

Maya,multumesc de vizita!Ma bucura tare mult!
Si da,sa stii ca a fost foarte bun pestele cu mamaliguta!
Te pupic dulcic!

Diana spunea...

Eu ce sa mai zic? Ai primit toate aprecierile posibile, eu stau si salivez :) Iami Iami, gospodina lu` mama:)

Unknown spunea...

Hehehe:)!Multumesc mult,Diana!Te pupicesc dulce!!!