marți, 15 februarie 2011

Noua mea bucatarioara

Bine v-am regasit!
Imi cer scuze pentru ca nu v-am putut scrie mai devreme dar a fost o problema cu netul si abia ieri seara am putut profita putin de el! Oricum, ma bucur ca sunt iar impreuna cu voi!
Asa cum am promis, va ofer cateva poze cu bucatarioara mea...bucatarioara care acum este micul meu colt de Rai! De aici vor iesi in curand multe retete apetisante pentru voi toti!
Va imbratisez cu mare drag si ne revedem in curand !





33 de comentarii:

Carmen spunea...

Felicitari, e superba!!
Si cu asa multa lumina naturala, pozele o sa iasa tare bine :)
Pupici!

Danutza spunea...

Felicitari pt noua bucatarie. Arata minunat!

mirela spunea...

Iulia,,,foarte frumoasa bucataria,,,iti doresc sa bucataresti sanatoasa in ea,,,,pupp!!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Felicitari pentru noua bucatarie :) arata spatioasa si primitoare! Spor la bucatarit in ea!

Miha spunea...

Foarte frumoasa!
Sa o stapanesti sanatoasa si numai retete minunate sa scoti din ea! :)

mihaela spunea...

foarte frumoasa bucataria ta, iulia.cat mai multe bunatati sa faci in ea!

Daniela Addario spunea...

Foarte frumoasa si spatioasa bucatarioara ta. Sa o folosesti sanatoasa si sa ne prezinti cit mai multe retete delicioase. Pup...

Andreea spunea...

Pot sa ma mut la tine in bucatarie? E asa frumoooss! Iti doresc la cat mai multe retete apetisante!

Lale spunea...

Draga mea, sa stapinesti sanatoasa bucataria ta cea noua si te astept cu retete noi.
Viele grüsse aus Bonn

Adina spunea...

foarte frumoasa noua ta bucatarie,spatioasa si luminoasa!sa te bucuri de ea si sa faci multe bunataturi in ea!

Prafdesare spunea...

sa o stapanesty sanatoasa si sa te bucuri de ea...

Cris spunea...

Ce bucatarioara frumoasa, Iulia! Sa o stapanesti sanatoasa si sa faci multe multe bunatati in ea!

Unknown spunea...

Multumesc tare mult dragele mele!
Sper sa reusesc sa va incant cu noi retete delicioase! Va pupicesc pe toate cu mare drag!!!

Violeta spunea...

Foarte frumoasa bucataria! Ce-mi place ca e patrata si ti-a incaput si masa cu scaune la care sa stea oamenii confortabil. Bucataria mea e lunga si ingusta, asa ca e greu sa manance mai mult de doi insi in acelasi timp.

Unknown spunea...

Ei... a meritat atâta timp... Felicitări! Ai deci toate condiţiile pentru câţiva ani buni... Ce ne prepari?

Sabina spunea...

Buna Iulia,

Foarte faina bucataria ta! Mai ales ca este foarte luminoasa :)

Amalia spunea...

Ti se potriveste perfect ! :) Felicitari si la cat mai multe retete gatite in ea .

Ana spunea...

o bijuterie,bucataria ta! Sa o folosesti sanatoasa si cu mult drag!
Ana

Claudia Mic spunea...

Iulia arata minunat ouale, dar si mai bine arata noua ta bucatarie!

Unknown spunea...

Vio, ma bucur ca iti place! Intr-adevar e foarte incapatoare. Imi pare tare rau ca nu ai si tu una mai mare dar nu se stie pe viitor ce bucatarie te va astepta:)!

PLG...multumesc! Asa e...am ceva conditii pentru munca mea:D! De preparat...sa vedem...nu mi-am propus ceva anume...

Sabina, multumesc! Ma bucur ca iti place bucatarioara mea !

Amalia, te pup cu drag si multumesc!

Ana, multumesc! Te pupic!

Claudia, iti multumesc mult, mult! Deci degeaba mai postez eu cate ceva caci tot bucatarioara mea e vedeta:))! Te pupic cu drag!

Marcela S. spunea...

Felicitari pentru noua bucatarie. Abia asteptam retetele.Pupici.

ghiocel07 spunea...

Foarte luminoasa, eleganta si primitoare. Felicitari si la cat mai multe bunatati.

Bucate Apetisante spunea...

Waw,ai o bucatarie de vis!
E foarte spatioasa si mobila superba.

Unknown spunea...

Marcela, iti multumesc din suflet! Sper sa nu va dezamagesc..hihihi:)!Pupici!

Ghiocel, ma bucur tare mult k iti place! Multumesc mult!

Bucate apetisante, multumesc! Mobila e a proprietarului:)...nu e a mea...dar nah....momentan e a mea hihihi:)!

Unknown spunea...

Imi place a ai geam mare, cu multa lumna naturala :)
Sa o stapanesti sanataoasa si numai bunatati sa faci acolo.
Te pup :*

FOSS spunea...

Super bucataria si super retetele deja pe unele le-am savurat cu mare placere!
Iti urez cat mai multa bafta si inspiratie!
Pune si ceva retete din Germania ca nu am mai fost de mult peacolo si am uitat sa fac unele din ele!
Eu mergeam des in Augsburg si adoram mancarea nemteasca!
De unde esti din Romania??

Unknown spunea...

Isa, multumesc mult! Ma bucur ca iti place! Pupici!

Foss, multumesc! Ma bucur ca ai incercat din retetele mele si ti-au placut! O sa incerc sa pun si retete de aici, cu toate ca nu prea imi plac...au niste sosuri mai ciudate...dar o sa ma chinui un pic si o sa va prezint si o reteta de aici;). Eu sunt din Faurei, judetul Braila:).

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Iulia! Ai o bucatarie de milioane, iar papicile tale sunt yumy-yumi! Sa stapanesti sanatoasa noua bucatarie si sa faci cat mai multe bunatatzi in ea. Merci de vizita si comment care imi merge direct la suflet. Multumesc, esti o draguta! O primavara frumoasa si multi pupicei!

Unknown spunea...

Davella, iti multumesc tare mult!
O primavara frumoasa sa ai si tu! Te pupic cu drag!!!

Plic Iulius spunea...

Superba bucataria,superbe retetele, o bucatareasa desavarsita !
Felicitari !!!
Iulius

Unknown spunea...

Multumesc mult Iulius!

Joa spunea...

Grozav de frumoasa bucatarie! Felicitari si sa te bucuri de ea! In plus, multumiri pentru retetele si ideile pe care ni le impartasesti!
Joa

Unknown spunea...

Joa, iti multumesc mult, mult! Cu mare placere voi impartasi cu voi toate retetele mele si de acum inainte!