sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Decor salata de rosii si castraveti


Toata lumea stie sa faca o salata de rosii si castraveti dar eu va prezint cum o puteti orna in farfurie astfel incat sa arate minunat! Sper sa va placa!

Ingrediente:
2 castraveti mari
rosii
ceapa verde
patrunjel
marar pentru decor
sare, piper
ulei, otet
betisoare de plastic pentru aperitive.


Facem salata de rosii si un castravete tocand toate legumele cat mai marunt, condimentam si lasam deoparte.
Taiem un castravete pe lung in felii cat mai subtiri, astfel incat sa nu avem probleme la aranjat salata. Prindem marginile cu un betisor din plastic si umplem cu salata de rosii. Ornam cu marar verde.



14 comentarii:

pansy spunea...

arata minunat !faina ideea !

Adina spunea...

Super prezentarea!!!

In bucatarie la Sidy spunea...

Arata minunat !
Usor de facut dar...ingenios.
Felicitari !

Alexandrina spunea...

Arata minunat, intr-adevar!

geta spunea...

minunata idee!

Momo spunea...

superba salata !:)

Nicole spunea...

"sa ne placa"??? Mi se pare genial: atat de simplu si atat de superb!!!!

Anonim spunea...

Arata foarte frumos,o idee super!Felicitari!

Unknown spunea...

Va pupicesc fetelor pe toate pentru ca v-a placut ideea mea si va multumesc din suflet pentru comentariile voastre!

Unknown spunea...

Hmm... Faci tu ce faci sa ne lase gura apa aproape in fiecare zi... Frumoasa schimbare de logo, dar de ce ai renuntat la tine in Profil? ... nu revii la tine?

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti plac retetele mele...inseamna ca munca mea nu e degeaba!
Nu am inteles insa ce ai vrut sa spui prin faptul ca am renuntat la mine in profil...!

FLORY spunea...

Super idee,super blog!

Amy Jo Romney spunea...

What a cool way to present the food!

Unknown spunea...

Multumesc mult Flory! Te pupic cu mare drag!

Amy thank you so much!