marți, 11 ianuarie 2011

Salata de fructe


O salata sanatoasa, aratoasa si gustoasa:D! Este o idee minunata atunci cand aveti musafiri neasteptati sau cand organizati o petrecere sau de ce nu, este nemaipomenit de buna atunci cand stam in pat cu ochii la televizor:D!


Ingrediente pt 2 portii:
1 grapefruit mai mare
1/4 mar
1 clementina
2 felii de pomelo
1 banana
1 esenta de rom.


Am taiat grapefruitul in 2 apoi am stors tot sucul din el si cu ajutorul unui cutitas am dat pielita ramasa la o parte. Am spalat bine cele doua jumatati si le-am lasat la scurs.
Intre timp am taiat toate fructele in bucatele mici si le-am amestecat cu romul.
Am umplut jumatatile de grapefruit cu fructele cubulete si gata salatica. Servim cu frisca sau inghetata. Delicioasa!


6 comentarii:

Gabriela spunea...

buna rau si arata si foarte bine!pupici!

Pam spunea...

Beautiful, healthy, and delicious.

Daniela Addario spunea...

Si eu am avut in plan sa fac astazi salata de fructe, dar n-a vrut domnisorica mea, asa ca am renuntat, dar cred ca o sa trec pe salate cit de curind, ca sa mai dispara gramele adica kg...
Era sa te intreb ce sint feliutele mai albe, dar mi-am dat seama ca e pompelmo fara pielita... Buna, buna salata si colorata frumos. Pupici si o seara placuta !

Unknown spunea...

Thank you Pam!

Ma bucura tare mult faptul ca va place ce gatesc eu pe aici!!!
Dana, intr-adevar sunt bucatele de pomelo si ca domnisorica ta sa vrea, serveste-o cu inghetata ... poate o pacalesti sa pape:).

Claudia Mic spunea...

Iulia, imi place mult frezia cu care ne intampini mai nou!Vad ca ai fost tare harnica in ultima vreme.Multe retete noi interesante.

Unknown spunea...

Claudia, ma bucur ca iti place frezia:)...si mie imi place! Da, am fost harnicuta in ultimul timp si continui sa fiu in continuare. Iti multumesc ca ma urmaresti si iti transmit multi, multi pupici:*!!!