duminică, 15 martie 2009

Macrou cu sos la cuptor

 


INGREDIENTE:
1 macrou ,
1 legatura de ceapa verde,
100 g masline verzi,
250g rosii in sos,
2 linguri pasta de tomate,
ulei de masline,
rozmarin,
sare,
delikat si cimbru.



De curand am gasit si noi de unde sa cumparam macrou :)...se gaseste congelat la punga cu cate 3 macrouasi :) Doi i-am facut in folie la cuptor si cu cel de-al treilea am procedat astfel.A iesit o minunatie.Foarte,foarte bun.Nu veti regreta daca incercati aceasta reteta.
Se spala si se curata pestele,apoi se asaza in tava.Peste el se presara maslinele.
Apoi se taie ceapa si rosiile marunt.


 

Se pune ceapa la calit.Apoi se adauga rosiile cubulete,sosul lor,pasta de tomate si se lasa sa dea un clocot apoi se adauga rozmarinul,cimbrul,sare si putin delikat.


 

Se lasa sa fiarba cateva minute ...



 

...apoi se toarna sosul peste peste si masline.Se introduce la cuptor la 170C pana este gata.
Din cand in cand se mai scoate tava si cu o lingura se mai "arunca" putin sos peste macrou ca sa fie cat de cat acoperit cu sos.






Scoatem pestele si il servim cu mamaliga si mujdei.
Noua ne-a placut foarte,foarte mult.Si sosul e minunat!




6 comentarii:

Marcela S. spunea...

Yummy!!! Delicios. Pup.

Unknown spunea...

Sa stii ca este foarte,foarte delicios! Pooop you too :) !!!

Lavinia spunea...

De ce oare poftesc asa de tare la retetele tale de peste?
Si in varianta asta arata foarte bine macroul! Te pup!

Unknown spunea...

Hehe:)Merci ,Lavinia! Ma bucur ca iti plac asa de mult incat sa poftesti la ele.Sper sa incerc si alte retete cu macrou caci mai am cativa care ma asteapta in congelator :)) Te pupic si eu dulcic:*!!!

Mihaela spunea...

Delicios intradevar! Azi fac a doua oara, dar am pastrav. Usor si rapid Si gustos. Felicitari pentru blog!

Unknown spunea...

Multumesc tare mult Mihaela si ma bucur ca iti place reteta mea! Intr-adevar este delicioasa! Si mie mi-a placut nespus de tare cand am incercat-o prima data!