vineri, 6 martie 2009

Chiftelute de dovlecel cu sos de usturoi


2 dovlecei mai marisori
3 catei usturoi
patrunjel verde
2 oua
faina
ulei
sare,piper,delikat.






-Dovleceii se spala si se dau pe razatoarea mare.Se storc bine in palma apoi se amesteca cu usturoiul pisat,patrunjelul tocat si celelalte ingrediente.
-Faina se pune cat sa iasa un aluat moale.Se omogenizeaza.
-Se incinge uleiul in tigaie si cu ajutorul unei lingure,luam compozitie si punem la prajit.
-Se lasa sa se rumeneasca pe ambele parti apoi se scot pe un servetel ca sa se mai absoarba uleiul.











Pentru SOS :

3-4 catei usturoi
delikat
1 lingura ulei de masline
200g smantana.






-Se piseaza usturoiul,se amesteca cu delikat si ulei apoi se adauga smantana.Se amesteca bine.






Aici sunt gata.Au fost foarte,foarte bune!




8 comentarii:

Lavinia spunea...

Eu chiar te cred ca au iesit foarte bune! Sunt innebunita dupa ele! Ma servesc si eu cu una pe care o savurez din priviri!:)

Unknown spunea...

Chiar te rog sa savurezi mai multe :) Pooop Lavinia!!!

Amalia spunea...

Foarte bune , mai ales cu sos...mmmm mi-ai dat o idee buna pentru miercuri :))

Bianca spunea...

Iuiii ce pofta imi este. Le-am pus pe lista saptamanii :)

Unknown spunea...

Amalia , ma bucur ca ti-am dat o idee buna:) Sa-mi spui daca ti-au placut caci noua ne plac foarte mult.Te pupic!

Unknown spunea...

Hallo,Bianca!Dupa ce le incerci,sa treci si sa-mi comunici rezultatul:) Te pupic dulcic!

Chantal spunea...

Your receipe seems to be realy good! I'm a french Canadian...when I want to make your receipe I have to work before to translate. But it's funny to do and you have a few realy nice idea!

thank you for visiting my blog !

Chantal from Montréal (Québec, Canada)

Unknown spunea...

Hello,Chantal!Thank you for your visit!If u want to help you with translate,you can mail me on my email adresse you find at my profil.Have a nice day!Kiss!!!