miercuri, 8 aprilie 2009

Oua umplute cu ciuperci

 


INGREDIENTE:
4 oua
1 galbenus
1 castravete murat
100g ciuperci din conserva
1 lingurita mustar
zeama de lamaie
patrunjel verde
ulei
sare,piper.




Fierbem ouale,le decojim si le taiem in jumatati.Scoatem galbenusurile.Doua galbenusuri fierte le amestecam cu unul crud .Mixam bine pana se omogenizeaza.Din ele si din mustar,zeama de lamaie si ulei, facem o maioneza.
Galbenusurile fierte le amestecam cu patrunjelul verde taiat marunt si ciupercile din conserva maruntite si ele.



 

Adaugam 2 linguri de maioneza la acest amestec si omogenizam.Saram si pieperam.Cu el umplem jumatatile de albus.






Ornam cu maioneza ramasa,cu o feliuta de castravete murat si patrunjel verde.




3 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Arata foarte bine si cred ca sunt delicioase. N-am facut de mult oua umplute ... si cred ca data viitoare incerc reteta ta. Iti ofer pentru eleun premiu ;) Treci pe la mine sa-l ridici.

Unknown spunea...

Multumesc frumos,Ala! O sa il ridic putin mai tarziu. Ma bucur ca iti plac aceste oua umplute si sa stii ca au fost chiar foarte delicioase!

Anonim spunea...

nu m-au lasat astia sa-ti las comentarii....m-au pus pe drumuri....cica sa-mi fac un cont si apoi sa te laud pentru oua...si m-am si saturat de oua umplute cu ciuperci pana mi-am facut adresa...la cum merge la mine netul...orticum sarut mana pentru masa!:))