luni, 8 iunie 2009

Pisica vecinilor

-Ea este matzu care ne viziteaza macar o data pe saptamana. Este pisica vecinilor:) si pentru mine este o bucurie sa o vad avand in vedere faptul ca in Germania nu gasesti pisici pe strada si mai ales ca le ador.De multe ori am alintat-o in fata casei dar niciodata nu m-am gandit sa o fotografiez. Si iata...primele poze cu grasunica :) Sper sa o indragiti si voi la fel ca mine :)

-Este foarte prietenoasa si alintata. Aici a intrat putin pe hol sa cerceteze locul si la auzul unei masini a tresarit si a facut ochisorii mari :)

-Era curioasa cum se vede de la geam afara dar din pacate nu putea sa ajunga:)

-Putin timida la vederea aparatului de fotografiat, clipea des si se apropia cu o anumita teama...

-...dar a prins curaj incet-incet si a venit la alintat:)

-A gasit in cele din urma putina umbra langa gardul din fata casei si s-a intins linistita...

-...deja se cuibarise bine...mai mai ca a adormit la un moment dat...

-...dar a trecut vecinul cu masina in fuga si somnul ei a zburat:)

-Eeee...nu-i nimic...nu avem numai gard in fata casei ci si un pom batran si foarte mare:)

-A inceput sa se joace linistita, adunand de pe jos toate frunzulitele uscate:)

-E scumpica grasunica, nu?:)

-A vrut si un cadru in care privea atent si patrunzator :)

-Probabil si-a dat seama ca si-a murdarit blanita tot alintandu-se in fata mea :) si a inceput sa se spele.

-Inca un vecin cu masina :) Era asa de atenta ca nimeni sa nu-i strice buna dispozitie si mai ales tolaneala:)
-Aici se uita dupa masina vecinului, intrebandu-se probabil daca se mai intoarce ca sa stie daca mai adoarme sau ba...:)

-Aici vroia sa o alint putin si sa mai termin cu pozele ... incerca ea sa ma certe cu un glas destul de ridicat:)

-Nah...n-am putut sa-i rezist si am terminat cu pozatul ca sa o trag putin de falcutze:)

6 comentarii:

Anonim spunea...

Bun gasit,Iulia! Mi-au placut la nebunie pozele tale cu pisicutza asta! Pare asa de lipsita de griji si foarte rasfatata! Avea chiar chef de joaca si se rasfatza singura,invitandu-te sa te-apropii! Insa nu toate sunt dispuse sa se lase alintate...Ai reusit s-o atingi sau a fugit? E intr-adevar cam dolofana,oare ce mananca?! Nu cred ca se hraneste cu soricei!!!!!!
Mersi frumos pt dragalasheniile oferite!
L'automne

Unknown spunea...

Salut! Ma bucur ca ti-au placut pozele cu grasutza mea scumpa:)! Sta la mangaiat dar daca fac vreo miscare mai brusca se sperie, dar vine repede inapoi:)De mancat nu stiu ce mananca ca e asa grea cand o iau in brate:)
Iti multumesc ca ai trecut pe la mine si ca am reusit sa-ti aduc un zambet pe buze !

Ina Todoran spunea...

E superba!

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place, Ina! :)

Vicky spunea...

Absolut superba pisica, are ochii minunati, te astept cu cu premiu de creativitate pe blogul meu.

Unknown spunea...

Multumesc, Vic!!! Pupici!!!