marți, 3 februarie 2009

Rulouri cu sunculita si dovlecel

Asa arata aceste rulouri si sunt super bune ,numai ca ale mele au fost putin cam sarate de la branza.Deci...

...12 felii de sunculita
...1 dovlecel
...150g branza de care va place(eu am pus branza sarata de oi)
...putin chimen
...scobitoti
...putin cascaval ras.


-Aici e sunculita .

-Aici dovlecelul taiat pe lung,in felii subtiri.

-Asta este branza sarata,pe care trebuie sa o sfaramam in bucati mai mici.
-Asezam o felie de sunculita,apoi o felie de dovlecel peste care asezam branza(eu am pus cam multa caci au iesit putin cam sarate) si presaram putin chimen.


Rulam , prindem cu scobitori si asezam in tava tapetata cu hartie de copt.


-Deasupra fiecarui rulou,punem cateva feliute de cascaval ras.Bagam la cuptor la 170C si asteptam sa se rumeneasca cum va place.

-Aici mai de aproape

-Si gata scoase din cuptor.


-Gata :) Sper sa le incercati ... Pofta buna!


6 comentarii:

lauralaurentiu spunea...

Wow, ce imbietoare sunt astea! Felicitari!

Unknown spunea...

multumesc,multumesc! :*

Flor spunea...

Tare bine arata, Iulia! Nici nu vreau sa ma gandesc ce gust au!!!

Unknown spunea...

Da intr-adevar au fost bune dar cam...sarate ale mele:( Merci de vizita si te mai astept.Te pupik! :*

Deea spunea...

Arata spectaculos, Iulia.Felicitari!

Unknown spunea...

Multumesc Deea! Te pup:*