luni, 28 martie 2011

Capsuni cu frisca



Astazi am dat fuguta repejor la market dupa fructe ca sa le prind pe cele mai frumoase:D insa am dat si de capsuni si nah...nu m-am putut abtine mai ales ca imi era pofta de ceva bun asa ca ideea mi-a venit imediat: capsuni cu frisca.
Ce poate fi mai simplu de atat? Oare mai e nevoie de vreo reteta? Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa amestecati feliute de capsuni cu frisca vegetala...eu am avut la tub:D. Daca doriti, puteti pune si esenta de vanilie sau rom; cine prefera mai dulce poate adauga zahar.






Culmea este ca au avut si gust ceea ce nu ma asteptam...rar gasesc asa ceva mai ales acum cand nu este sezonul lor. A fost delicios de bun!




3 comentarii:

Maya spunea...

Si eu am cumparat azi capsuni.Nu sînt ei asa buni si aromati ca cei de sezon...dar na,cum zici tu..i-am vazut,si mi-a trebuit =))
O zi faina,
M.

Daniela Addario spunea...

Eu le-am mincat dar fara frisca... deh... vreau sa ma mentin un pic in forma, nu stiu daca reusesc...

Unknown spunea...

:)) Nici nu poti rezista cand le vezi asa mari si frumoase:D.

Mult succes Danutza! Eu sper sa reusesti!