marți, 29 septembrie 2009

Salata de ciuperci

3 conserve mici de ciuperci
2 catei de usturoi
sare, piper
maioneza.




Este una din preferatele noastre aceasta salata. Este simpla si foarte, foarte gustoasa! Merge sa fie mancata pe o felie de paine, merge deasemenea foarte bine sa umpli un foietaj cu ea pentru a rezulta un aperitiv gustos...va recomand cu drag aceasta minunatie!
Deci sa va spun cum am procedat:

-Am scos din conserva ciupercile, le-am spalat apoi le-am maruntit.
-Le-am amestecat cu usturoiul pisat, sarea, piperul si maioneza.
Gata salata! Simplu,nu?

17 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Iulia,

Tot asa o fac si eu .Are Gust minunat si este fäcut in douä Secunde.

Multe Salutäri Jacob

Unknown spunea...

Hallo Jacob,

Ma bucur ca ai revenit!
Daca o faci si tu tot asa, inseamna ca toata lumea care inca nu a gustat-o ar trebui sa incerce! Cu siguranta le va place!

Salutari!

MIMI spunea...

simplu,simplu de facut,dar tare gustoasa!

Unknown spunea...

Mimi, ma bucur ca stii cat de gustoasa este! Se pare ca aceasta salata are multi fani printre noi :) !

Tunde spunea...

Da, intradevar e buna ... eu mai adaug si cateva picaturi zeama de lamaie ... ii da un gust usor acrisor ... hmmm mie imi place foarte mult ... mi-ai facut pofta

Lavinia spunea...

E salata mea preferata!!! Ma servesc si eu cu o feliuta de paine si putina salata! Pupici!

Unknown spunea...

Gabitzu meu pune si zeama de lamaie:)...ai dreptate, Tunde!
Te astept la o portie;)
Pupici!


Lavi, ma bucur ca am nimerit-o pe gustul tau...hi hi!Poti sa te servesti cu cat doresti!Pupici iti transmit si tie si Iuliei!

Anonim spunea...

Bine v-am gasit! Eu calesc putin ciupercile in ulei, cu ceapa tocata, un catel doi de usturoi pisati si patrunjel verde spre final. Dupa ce se racesc le amestec cu maioneza dar si cu smantana in cantitati egale. La final mai potrivesc de sare, piper si da, poate lamaie.Garantez, ca iese mai buna salata si datorita smantanii mai putin gretoasa! Incercati! Cu stima, Silvia!

Jack T spunea...

Hallo Silvia,

Rezeta lui Iulia a fost extra ginditä asa. Dacä facem cum zici Tu , nu mai este salatä este Papricas....

Salutäri

Anonim spunea...

Sa-mi ierti indrazneala draga Iulia, eu nu am vrut sa jignesc pe nimeni, si aveam intentii bune. M-am entuziasmat vazand reteta, si mi-am spus "de ce nu?".Nu dezaprobam reteta ta,in caz ca m-ati inteles gresit! Iar unul din oaspetii tai importanti m-a pus la colt. Poate esti de acord cu el s-au n-ai reusit sa-mi raspunzi.Permite-mi te rog sa ma adresez lui.Multumesc! Draga Jacob, apreciez simtul umorului! Nu dau eu lectii la profesionisti!... Asa cum voi ne daruiti atatea retete minunate, incercam sa va sugerez si eu una foarte verificata. Ce sa facem, mai gatim si noi! Am gatit reteta si asa ca voi "si era gata in doua secunde" precum spui, deci nu vorbesc in necunostinta de cauza. Dar, pt. un gust mai bun, merita sa muncesti in plus. Si, in reteta mea, poti folosii si ciuperci proaspete . Si nu e reteta mea, e o reteta frecvent intalnita aici, ca aperitiv, pe la mesele festive. Ce e o salata si ce nu, e o discutie cam lunga; iar papricasul pe la noi, locuiesc in Ardeal, contine paprika. Daca v-am deranjat, va cer iertare, eu nu ma supar! Atata vreme cat nu m-a scos in suturi proprietara blogului, ma mai invart si eu pe aici. Respectele mele! Silvia

Jack T spunea...

Hallo Silvia,

nu a fost o Criticä de la mine, da aicia se mänincä mult Lucruri alftel ca in Rominia , de aceia am scris Comentarul.
Dacä aicia ai servi Champignons in Salata asta cäliti nu tiar minca nimeni.
Nu intelege te rog ca si Criticä.
Este numai o deosebire de Intentie la MIncarea asata.

Salutäri Jacob

Anonim spunea...

Trebuie sa raspund, nu am ce face! Cu voia ta Iulia! Draga Jacob, nu stiu in ce comunitate traiesti sau poate faci parte dintr-o secta,ceva care interzice "consumul ciupercilor calite...?" Nicio problema, reteta o folosesc altii carora le permite religia! Daca scriam o reteta cu carne de porc si o citea un musulman, era obligat sa o gateasca? Daca i-ti calci totusi pe mandrie, si incerci reteta mea, spor la treaba ca pofta vei avea sigur! Si nu uita: pe langa maioneza, smantana fermentata; si ia ciuperci proaspete ca iese mai buna; iar daca ai si musafiri din cei cu prejudecati, nu le spune ca ai "calit" ciupercile!... In speranta ca simtul umorului nu ne lipseste, nici la unii, nici la altii eu va urez numai bine! A voastra, SILVIA. Multumesc, IULIA!

Unknown spunea...

La cat e de buna salata asta, imi pare rau ca tocmai ea a fost motivul acestei discutii aprinse!
Silvia, cred ca l-ai inteles gresit pe Jacob! Nu a zis cu rautate si te asigur ca nici un om rau nu este! Dimpotriva chiar!
Va astept pe amandoi la o portie de salata si daca imi promiteti ca veti fi cuminti, scot si o sticla de vin ;)!Va pup!

Silvia spunea...

Bunaseara Iulia! Ma uitam pe retetele tale noi, si abia acum am descoperit "invitatia" ta. Vin cu mare drag la o portie de salata si promit sa nu ma cert cu Jacob! Mai ales ca am trecut pe la el, si-am vazut ce bunatati face!...Nu-ti fa griji,eu am tratat lucrurile cu umor, si sunt convinsa ca avea intentii bune, doar ca n-a reusit sa le exprime.Eu sper sa aiba si el simtul umorului!...Daca tu dai salata, vin aduc eu ! Va pup si eu, si pe curand!

Unknown spunea...

Are cu siguranta simtul umorului si Jacob! E un tip super!
Te astept cu vinul si cu Jacob de manuta! :)

momote spunea...

Eu pun si castraveti murati maruntiti si e perfecta.

Unknown spunea...

Interesant! Cu siguranta o sa incerc. Multam de idee!