joi, 26 martie 2009

Macaroane cu branza

 

INGREDIENTE:
1 punga de macaroane
2 oua
300g branza sarata si desarata de mine pentru ca din asta aveam
2 pliculete zahar vanilat
150g zahar.



Fierbem macaroanele.Cand sunt fierte le clatim cu apa rece si le amestecam cu pasta facuta din celelalte ingrediente.
Ungem cu unt forma,o tapetam cu faina,punem pastele si dam la 180C pana sunt gata.







Nu am mai facut pana acum macaroane asa ca va zic ce am gresit.Am pus prea multe macaroane si prea putina branza.A iesit aromata dar parca ... prea multe tuburi :)
Si inca ceva : deasupra trebuia sa pun un ou batut dar ... din greseli invatam.
Asta e ce mi-a iesit.Hai ca arata bine,nu:)?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, am mancat la cineva o budinca similara doar ca era cu telemea (poate desarata usor), mi s-a parut oribila. Branza sarata (chiar si desarata fiind) n-are ce cauta in reteta asta. Da, se poate face cu branza sarata, dar atunci e sarata, nu dulce. Eu fac, dar neaparat cu branza de vaca dulce si cred ca ar merge si cu ricotta, pe care o aromez cu vanilie, extract de lamaie/portocala, fructe deshidrate si zahar/miere. Ori e desert ori e ceva sarat, imbinate nu merg nicicum. :)Eu cred ca la tine macaroanele nu erau multe, dar trebuia sa fi pus vreo 4 oua, galbenusurile frecate bine cu zaharul, albusurile batute spuma cu putin zahar, apoi toate impreuna amestecate usor. La fel fac si cu orez, ambele ies delicioase. Ana

Anonim spunea...

Ana, iarta-ma ca te contrazic, reteta de macaroane ii apartine Iuliei, care nu cred ca te-a obligat s-o urmezi.
Iulia o prepara in felul ei, dar asta nu inseamna ca nu e bun. Poate combinatia dulce-sarat nu iti place tie. Sunt si persoane carora le place.
Daca te simti asa priceputa, arata-ne! Concret.
Iulia, gatesti grozav, ai un blog minunat si te felicit pentru asta!

Unknown spunea...

Multumesc frumos pentru sustinere!
Te pup cu drag si te mai astept in mica mea casuta!:*

Rodica spunea...

Eu folosesc spaghete. Nu mai ai atatea "tuburi".