vineri, 19 februarie 2010

Concurs "Reteta anului 2009"

Particip la concursul "Reteta anului 2009" . Daca va place acest tort si vreti sa-mi fiti alaturi, va rog dati click pe aceasta poza si votati-ma! Se poate vota in fiecare zi doar o singura data. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa aveti cont pe bucataras.ro iar daca nu aveti, va puteti face unul intr-un singur minutel, chiar AICI.
Votarea se incheie pe data de 28 februarie.
Va multumesc tuturor pentru sustinere si pentru faptul ca imi sunteti mereu aproape!
Va imbratisez pe toti cu mare, mare drag!

6 comentarii:

Jack T spunea...

Hi Iulia,

si eu asi fi ales tot Torta asta...
Gistigul ti lai asigurat
Imi iau si Minutelul pentru Tortä..

Jacob

Orry spunea...

O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)
( ai un martisor la mine! )

Unknown spunea...

Jacob, multumesc mult pentru incurajare!


Orry, multumesc! La fel si tie iti doresc! O primavara minunata!

diana spunea...

Va scriu sa nu patiti si voi la fel.
Dar ce-si face omul cu mana lui..........Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac - la aceeasi adresa - pentru ca n-am avut ce face si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com. de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
Acuma verific listele de favorite.

Ligia spunea...

Tortul asta este o opera de arta, eu asa n-am vazut niciodata. Felicitari si-ti doresc un Paste Fericit si o primavara plina de bucurie!

Pensiuni Vile spunea...

Bună, felicitări pentru participarea la acest concurs.

Vă invităm și la concursul organizat de Pensiuni Vile:

Castiga un week-end de vis la Moeciu la concursul pe tema vacantei preferate.