luni, 11 aprilie 2011

Crap prajit




Sambata am facut o mica excursie in oraselul nostru de suflet, Bremen. Prietenii nostri de acolo ne-au facut rost de un crap de vreo 2 kilograme asa ca duminica, ajunsi acasa ne-am apucat de treaba...de fapt Gabi caci mie nu prea imi place sa pun mana pe peste crud :D.
Cred ca aceasta reteta se include foarte bine in categoria retetelor usoare asa ca nu veti gasi multe explicatii mai jos:)...poate doar un sfat si acela este urmatorul: e absolut delicios!!!


INGREDIENTE:
1 crap
malai
ulei.


Se curata bine pestele apoi se spala si se portioneaza.
Se da bine prin malai si se prajeste pe ambele parti in ulei fierbinte.
Dupa ce e gata, se scoate pe un servetel de hartie pentru a absorbi surplusul de ulei.





Se serveste langa o mamaliguta in aburi si mujdei de usturoi. Pentru cine prefera doar cu lamaie, e delicios si in aceasta varianta!
Pofta buna!






10 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

arata bine! imi place pestele la nebunie! o zi buna!

Apron spunea...

Hi, I have just visited your site and the info you have covered has been of great interest to me.

Albinuta spunea...

yep, una din mancarurile mele preferate...iubesc pestele, in orice mo0ment al zilei, as manca inn fiecare zi!

Cris spunea...

Draga Iulia, pica tare bine cu dezlegarea de poimaine :) Cine nu apreciaza o bucata buna de peste prajit ca la mama acasa?...
O seara minunata!
P.S. Te invit sa ridici un premiu de pe blogul meu.

pansy spunea...

arata grozav!

Unknown spunea...

Bun pestele ce sa mai! E pe gustul tuturor:).
Data viitoare cred ca ma bag la un macrou:D.
Cris, multam de premiu si pentru ca te gandesti la mine dar momentan nu mai ridic premii. Te pupic cu drag!

Antonina spunea...

Apetisant.. sunt innebunita dupa peste.. Mi-ai facut o pofta acum !! O saptamana buna..

Unknown spunea...

Pai te invit cu mare drag la o portie!

security equipment spunea...

Hi, I have just visited your site and the info you have covered has been of great interest to me.

Unknown spunea...

I am glad for that! Thank you for your visit!