duminică, 29 martie 2009

Piept de pui cu sos piri-piri

-Reteta asta o gasiti si la retete scanate,insa eu am adaptat-o dupa gustul nostru.A iesit super ! Nu incanta numai vederea acest piept de pui.Este delicios!
Deci eu am folosit urmatoarele:
500g piept de pui
1 ardei iute
2 catei de usturoi
ulei de masline
sare
Pentru sos:
jumatate de ceapa
1 ardei iute
1 catel de usturoi
1 lamaie
1/4 ardei gras rosu
patrunjel verde
ulei de masline.
-Am facut un amestec din usturoiul pisat si restul condimentelor pentru pieptul de pui.
-Am spalat carnea si am uns-o cu acest amestec,apoi am lasat la rece 1 ora.


-Intre timp tocati ceapa,patrunjelul,usturoiul si ardeiul gras.Taiati marunt ardeiul iute.Le amestecati pe toate,apoi adaugati si sucul de la lamaie si uleiul de masline.

-Dupa ce a trecut o ora,scoateti carnea de la rece si o lasati pe grill pana cand este facuta asa cum va place.


-Aici carnea gata facuta asezata peste frunze de salata.

-Ungeti pieptul de pui cu sos si gata fripturica:).Se poate servi cu ce garnitura doriti.Noi am mancat alaturi de sufleu de cartofi.


11 comentarii:

lauralaurentiu spunea...

Iulias, te-am premiat special pentru mancarica asta buna si colorata frumos :P! Deci, premiul te asteapta la mine!

Unknown spunea...

Multumesc mult,Laurici!O sa il ridic cu placere.Mii de pupici iti transmit!!!

Ala Oancea spunea...

Trebuie sa fie tare bun ! Mie imi place tot ce este cu usturoi ;) Am sa incerc si reteta asta.

Unknown spunea...

Poti incerca cu incredere!Este foarte bun!

Adelina spunea...

Tienen un aspecto riquísimo.

Tienes algo en mi blog para ti:

http://sakkarah-claves.blogspot.com

Un beso.

Unknown spunea...

Thank you very much,Sakkarah ! I am really sorry but i don't know to writte in your language! I hope you understand english:)!
I will visit your blog. Un beso ;)

Edith spunea...

Iuliaaaa , cum arataaa! Super! Imi ploo-n gura la ora asta si asta numai din cauza ta :))

Imi permit sa iti traduc eu ce iti zicea Sakkarah: "au un aspect f frumos. Ai pe blogul meu ceva pt tine. Un pupic"

Unul si de la mine!
We insorit!

Unknown spunea...

Holla,Edith!Multumesc tare mult! Ma bucur ca iti place cum arata!
In legatura cu Sakkarah...intelesesem eu, numai ca nu pot scrie in aceeasi limba asa ca am folosit engleza.Oricum ,multumesc foarte mult!Te pupicesc!!!

Edith spunea...

Uh, sry, am inteles eu gresit cand ai zis tu "i don't know to writte in your language" :P Pup!

Unknown spunea...

Nu e nimic, Edith! Oricum, multumesc pentru intentie! Pupici!!!

Unknown spunea...

Nu e nimic, Edith! Oricum, multumesc pentru intentie! Pupici!!!