joi, 18 noiembrie 2010

Interviu culinar pe Culi

Prietenii mei de pe Culi mi-au oferit ocazia de a fi invitata lor la un interviu culinar pe care il puteti gasi aici. O sa gasiti intrebari interesante si raspunsuri pe masura :D, plus o mica si frumoasa introducere facuta de Cooly care mi-a adus un zambet pe buze si putina mandrie de moment :D. Sper din suflet sa va incante ceea ce veti citi si de ce nu, sa ma cunoasteti mai bine! Ma bucura nespus de mult aceasta aparitie si cu aceasta ocazie vreau sa le multumesc si sa le urez mult succes in continuare!

5 comentarii:

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Iulia! Mi-a placut nespus interviul tau: foarte pertinent, sincer, la obiect, iar culinareasa din tine este o dulcica. Felicitari si merci mult de vizita. Pupici si te astept cu drag la o feliuta de tort!

Unknown spunea...

Davella, iti multumesc din suflet pentru cuvintele tale frumoase! Te pupic si eu cu mare, mare drag si vin imediat la feliuta de tort:D!

lauralaurentiu spunea...

Felicitari, Iulia, si la mai mare, sa cittesc interviuri cu tine in Good Food :) !

Te rog frumos, daca doresti sa ma ajuti, o sa iti solicit un minim efort, acela de a inlocui in blogroll-ul tau Cuina Banateana cu Retete ca la mama (asa se numeste blogul meu de azi) si linkul este www.retetecalamama.ro. Iti multumesc din suflet. Daca te intereseaza si un schimb de bannere, eu il accept cu bucurie. Laura Laurentiu - Retete ca la Mama.ro

Momo spunea...

felicitari,un articol frumos,echilibrat,mi-a placut sa te cunosc putin!

Unknown spunea...

Multumesc mult Laura! Deja am modificat! Mult succes cu noua casuta! Te pupic cu drag!

Alison multumesc din suflet ca ai citit micul interviu si bineinteles iti multumesc pentru cuvintele frumoase!Te pup si te mai astept pe la mine!