luni, 14 martie 2011

Salata de cartofi cu smantana

Imi plac tare mult cartofii fierti asa ca mai mereu incerc fel si fel de combinatii. De data aceasta a iesit o salatica buna si satioasa la care fiecare dintre voi puteti pune gramajul ingredientelor dupa bunul plac. Puteti folosi si putin otet daca va incanta ideea...eu nu am pus.

Ingrediente:
cartofi
masline
smantana
ceapa verde
patrunjel verde
sare, piper.


Curatam si spalam legumele. Cartofii ii taiem cubulete mici si ii punem la fiert in apa cu putina sare. Dupa ce sunt gata ii scurgem de apa si ii amestecam cu maslinele, ceapa verde si patrunjelul tocate marunt, adaugam si smantana...atat cat dorim iar in cele din urma condimentam cu sare si piper.


Pentru cei carora nu le place combinatia cu smantana, o pot inlocui foarte bine cu maioneza.


5 comentarii:

Dana Mariette spunea...

ceva,in genul acesta mai fac si eu uneori...imi place tare mult!

Bucate Apetisante spunea...

Nu ai cum sa nu salivezi la salata!
Sunt pofticioasa iar acum daca nu mi-as fi propus a fac altceva treceam la prepararea unei salate :))

Unknown spunea...

Mariette, ma bucur ca suntem la aceleasi gusturi:D!

Bucate apetisante, sper sa o incerci data viitoare...eu stiu? Cand nu ai altceva in plan:D.

mihaela spunea...

iulia ce bine arata salata!am scris reteta si o fac duminica pentru cina.
abia acum am vazut ca esti din hamburg.imi place zona ta la nebunie,marea e aproape,orasul e minunat...abia astept vacanta din iunie de la otterndorf!
week-end minunat,te pup!

Unknown spunea...

Miha, te pup cu drag scumpa mea! Sper sa-ti placa salatica!
Da, Hamburgul e frumos dar inca suspinam dupa Bremen care era exact pe gustul nostru:D...dar nah...ce sa facem...trebuie sa ne acomodam.
Weekend minunat si tie iti doresc! Pupici!