duminică, 25 ianuarie 2009

Mere umplute,coapte

5mere
nuca taiata marunt
1 portocala
miere de albine
scortisoara
1 plic zahar vanilat
cateva stafide.


-Se taie merele in partea de sus si cu o lingurita se scobeste in mijloc,scotand semintele.Se asaza in tava si se presara in fiecare mar putin zahar vanilat.



-In fiecare mar se pun cateva stafide si nuci taiate marunt.Mie mi-au mai ramas cateva nuci si le-am presarat in tava.Nu am pus o anumita cantitate,fiecare isi poate pune dupa gust.

-Deasupra se presara scortisoara.

-Dupa ce am pus scortisoara,se toarna deasupra merelor miere de albine




-Apoi taiem portocala in 5 feliute si facem capacel la fiecare mar.Bagam la cuptor,la 180C.Se lasa cat doriti.La mine au pocnit putin si a iesit suc din mere in tava...
...s-a format un fel de sos din suc de mere,miere si nuca presarata in tava...suc din care am mai pus in timpul coacerii cate o lingura deasupra feliilor de portocala.




-Aici sunt gata.Sunt foarte bune reci...au iesit foarte aromate
-Un desert destul de rapid ;)


-Aici asezate in farfurie






4 comentarii:

Pofticioasa Sefa spunea...

Delicios! Arata foarte bine si e un desert perfect pentru mine, care nu ma dau in vant dupa dulciurile cu foarte multa ciocolata. :) Cu siguranta o sa incerc si eu cat de curand, poate asa mai manac si eu mere...ca altfel se strica pe masa :(
Felicitari pentru blog si pentru retete!

Unknown spunea...

Iti multumesc Sefo:) Sper sa le incerci si sa-mi spui daca iti plac.
Sa ai grija la cata miere vei pune sa nu iasa prea dulci.Te pup si te mai astept!

nico spunea...

Si eu sunt din Faurei....
Felicitari pt pricepere.....

Unknown spunea...

Multumesc Nicoletta!
Ne cunoastem?Te pupic si merci inca odata!