vineri, 5 iunie 2009

Rulada de curcan

1kg piept de curcan
1/2 ardei gras
1 ou
400g spanac congelat
2 catei usturoi
oregano
rozmarin
delikat
sare,piper
patrunjel verde.



-Pieptul de curcan se spala, se taie felii pe lung, se bate si se asaza feliile pe o folie de aluminiu si se condimenteaza.
-Spanacul se amesteca cu usturoiul pisat, ardeiul taiat cubulete,patrunjelul tocat marunt,oul batut si se condimenteaza.
-Intindem aceasta umplutura peste carne si rulam usor cu grija.

-Invelim rulada cu folia si dam la cuptor la 180C.Lasam 20 min. apoi scoatem, dam jos folia, ungem cu ulei, presaram condimente deasupra si bagam iarasi la cuptor pana se rumeneste.

Aici e gata.

8 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Foarte bine arata ! Yammy ! Felicitari !

Unknown spunea...

Multumesc frumos, Ala!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Arata de vis si cred ca e buna rau de tot, abia astept sa fac si eu!

ari spunea...

super ideea, chiar aveam nevoie de reteta cu piept de curcan ca am vreo 2 kg primite :)

Unknown spunea...

Mononoke, iti multumesc! Ma bucur ca iti place si sa stii ca este foarte gustoasa!

Unknown spunea...

Ari, sa stii ca este foarte buna!

cupcake spunea...

ce fain!am sa fac sigur imi place cum arata, deja imi ploua in gura:)))

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place Anutzu:) !