miercuri, 6 ianuarie 2010

Tort de Revelion 2009/2010

Am optat pentru un tort cu fructe de acest Revelion, deoarece a fost mai usor pe langa atatea fripturi...ce sa mai, a fost pe placul tuturor!
Si iaca si ce am folosit pentru el:
-Blatul: 2 rulade cu crema de vanilie
-Crema: 500ml frisca, 300g piure fructe de padure, 2 pliculete gelatina
-Ornat: fructe: portocale, kiwi, fructe de padure si jeleu.

Am taiat ruladele in feliute subtiri pe care le-am asezat cu grija la baza tortului si pe marginea acestuia, apoi am batut frisca, am amestecat cu piureul de fructe si am gelatinizat :D cu cele 2 pliculete de gelatina.
Tortul a stat cateva ore la frigider, apoi am ornat cu feliute de fructe, iar deasupra am turnat jeleul...si gata tortuletul nostru de Revelion!


La Multi Ani tuturor vizitatorilor mei si noul an sa va aduca numai bucurii si realizari pe toate planurile! Va pup pe toti cu mare drag si va multumesc ca ma urmariti de atata timp!

14 comentarii:

Liana Morar spunea...

Numai bunatati aici pe blog!
(Si eu locuiesc de 2 ani in DE, ma bucur sa vad ca si tu).
Toate cele bune pentru 2010!

Daniela Addario spunea...

Yamiii, ce bine arata tortuletul. Mi-ai dat o idee pentru ziua sotului, ma refer la rulade, poate reusesc sa fac un tortulet, ca sint cam antitalent la dulciuri...
La multi ani si un an cu multe impliniri !

Jack T spunea...

Hallo Iulia,

tare , tare feinä si gustoasä Tortä ai fäcut.
Ai inceput Anul as cum trebuie , sänätos cu mult Fructe. Compliment

Salutäri Jacob

Anonim spunea...

Felicitari pt ingeniozitate,draga Iulia! Fain tort,arata grozav!
Iti doresc un an mai bun,plin de impliniri si bucurii!

Cu drag,
L'Automne

CamiWitt spunea...

MMMhhh Mai ai o felie si pentru noi? Un nou fericit, porumbeilor, cu reusinta in toate in viata! Cami

Vicky spunea...

Foarte frumos toartul, iti doresc un an mai bun decat 2009 si multa sanatate, te astept cu un premiu pe blogul meu.

Unknown spunea...

Va multumesc mult pentru aprecieri! Mereu imi aduceti zambetul pe buze!
Va pup pe toti cu mare drag si anul 2010 sa va aduca numai bucurii, sanatate si clipe frumoase alaturi de cei dragi!

Corina Ureche spunea...

absolut fabulos

Dana2dor spunea...

Draga Iulia,
Pentru deosebita activitate in blogosfera culinara, iti ofer un premiu care sa-ti lumineze anul abia inceput, impreuna cu toate gandurile mele bune pentru tine!
Daca-ti face placere sa-l primesti, te astept cu drag sa-l ridici!

kity spunea...

arata extraordinar tortul!!!

Maria spunea...

o sa fac azi tortul, multumesc

Unknown spunea...

Ma bucur ca va place tortuletul meu!
Maria, sa-mi spui cum ti-a iesit!Te pup!

Dana, chiar azi voi ridica premiul! Iti multumesc tare mult pentru descrierea blogului meu! Multi, multi pupici iti transmit!

Narnia spunea...

Eu, care am doua maini stangi cand e vorba de decorat, cad in admiratie de cate ori vad torturi asa frumoase. Felicitari pentru tot ce faci si un an nou fericit alaturi de cei dragi !
Te asteapta o leapsa la mine pe blog, desigur, nu e o obligatie, doar daca ai timp si iti face placere. :)

Unknown spunea...

Narnia, multe multumiri pentru cuvintele frumoase! Sper sa am timp sa ridic leapsa zilele astea. Multumesc si multi pupici iti transmit!