miercuri, 3 iunie 2009

Ciorba de salata verde

 


 INGREDIENTE:
2 bucati salata verde
cateva bucatele de sunculita
500 ml iaurt
200 ml smantana
3 oua
2 linguri faina
usturoi
marar.


Am spalat salata verde si am taiat-o bucatele mici, apoi am pus-o la fiert in 6l apa.



 

Intre timp am batut ouale si am facut o omleta pe care am taiat-o bucatele deasemenea.



 

Sunculita taiata feliute se prajeste in ulei incins apoi se lasa deoparte.




 

Facem compozitia pentru dres ciorba : amestecam faina cu iaurtul, smantana si 1 galbenus.Omogenizam bine.



 

Adaugam in ciorba sunculita si omleta. Lasam sa mai fiarba putin impreuna,apoi luam cate o lingura si turnam peste compozitia de dres. Amestecam, apoi turnam totul in oala de ciorba.Mai lasam sa dea un clocot si luam oala de pe foc.

 

Pisam usturoiul si tocam marunt mararul. Dupa ce luam oala de pe foc le adaugam.



 

Reteta este a Elenei din Brasov, insa am facut "minuscule" modificari. Elena,multumesc mult de reteta! A fost super!

10 comentarii:

Amy spunea...

In ton cu primavara /vara asta reteta asta ,arata foarte bine de aceea merita premiata intra la mine sa vezi despre ce vb ;)) !!!

Amy

Lavinia spunea...

Yammy! Am facut si eu doar o singura data ciorba de salata, dar nu mi-a trecut prin cap sa pun sunculita.......Cred ca este mult mai buna asa cum ai facut-o tu!

Unknown spunea...

Multumesc mult,Amy! O sa trec sa ridic premiul! Pupici!

Unknown spunea...

Da,Lavi! Sa stii ca e buna cu sunculita!Va pupic dulce pe amandoua!!!

Unknown spunea...

thank you!

Sorin spunea...

interesanta reteta

Unknown spunea...

Da intr-adevar:)

Anonim spunea...

Niciunde in reteta nu scrie cata apa trebuie pusa la ciorba de salata. Poate cineva vrea sa completeze si amanuntul acesta.

Daniela spunea...

Nu scrie in reteta cata apa ar trebui pusa la ciorba de salata. Poate vrea cineva sa completeze aceasta informatie. Si o intrebare, merge orice fel de iaurt pus, sau lapte acru, 500g sau 500 ml?
In rest, e o reteta care merita incercata!

Unknown spunea...

Imi cer scuze pentru aceasta neplacere! Am completat in reteta de cata apa este nevoie.
Cu lapte acru nu am incercat asa ca nu-ti pot oferi din pacate un raspuns clar.