miercuri, 17 iunie 2009

Pui grillat la cuptor


carne de pui(eu am pus piept si aripioare)
1 conserva de rosii in sos propriu
200g masline negre
1 ceapa
delikat
marar verde.



-Am curatat si spalat carnea,apoi am pus-o pe grill-ul incins iar pe partea de sus am presarat putin delikat.
-Rosiile le-am taiat marunt si le-am asezat in tava impreuna cu sosul lor,ceapa taiata solzisori si maslinele.
-Dupa ce carnea s-a facut doar pe o parte, o luam de pe grill si o asezam in tava cu partea nefacuta. Cu ajutorul unei lingure turnam putin sos din tava peste bucatile de pui si bagam la 180C.
-Din cand in cand, mai turnam sos peste carne. Lasam pana e bine facuta , scoatem tava din cuptor, presaram marar tocat marunt si servim cu un piure si o salata de rosii si castraveti.




4 comentarii:

Vicky spunea...

Super, arata bestial si sut sigura ca este la fel de bun precum arata, felicitari.

Ala Oancea spunea...

Foarte frumos si gustos ! Felicitari !

Unknown spunea...

Vicky,ma bucur ca iti place.Intr-adevar e foarte gustos!


Ala,multumesc mult! Pupici!

Anne spunea...

arata super tare..mi-a lasat gura apa. Felicitari ! si multumim pentru reteta !