luni, 12 septembrie 2011

Mancarica de pastai




Se poate prepara simpla, de post sau se poate adauga carne si iese ceva si mai bun:D . Eu am preferat de data asta fara carne. O reteta pe care orice incepator poate sa o faca fara nici o grija.



INGREDIENTE:
600g pastai
1 ceapa
1 morcov
2 linguri pasta de tomate
patrunjel
sare, piper
ulei.



Se curata pastaile si se spala bine in apa rece. Se curata ceapa si morcovul apoi ceapa se toaca marunt iar morcovul se da prin razatoarea mica.
Se caleste ceapa bine in putin ulei, se adauga si morcovul ras, pastaile si se completeaza cu apa cat sa le acopere. Se lasa sa fiarba pana ce pastaile sunt gata, amestecand din cand in cand in mancarica.
Dupa ce mancarea a fiert, se adauga pasta de tomate si patrunjelul tocat marunt.
Se poate gati si cu carne, aceasta se prajeste, apoi se adauga ceapa si morcovul si se continua reteta de mai sus.



 

 


10 comentarii:

Antonina spunea...

simplu si delicios... sa tot mananci ca nici nu ingrasa. pup

Ioana V. spunea...

ii simt mirosul pana aici...:)) Imi place mult!

pansy spunea...

tii ce bine arata !marturisesc ca eu o prefer cu carne.

Corina spunea...

E foarte buna! Am incercat si eu si mi-a placut!

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

Ingrid spunea...

Arata mai bine ca la restaurant! Ma fac barbat si te cer de sotie! :D

beautyroom spunea...

Funland UNIREA si BEAUTYROOM te invita sa participi la campionatul de biliard al blogerilor. Vezi detaliile de inscriere aici:

http://www.beautyroom.ro/articole/timp-liber/funland-campionat-de-biliard-pentru-blogeri_51

Hai sa ne distram!

Unknown spunea...

Ce ma bucur ca a fost pe placul vostru:D! Multumesc din suflet pentru comentariile frumoase!

Anonim spunea...

Cum se fierb pastaile în bulion? Parcă legumele nu se fierb după ce adaugi tomatele.

Unknown spunea...

La final se pune pasta de tomate. Scuze! Am scris eu gresit!