luni, 23 februarie 2009

Papanasi

 


INGREDIENTE:
250g branza de vaci
2oua
2pliculete zahar vanilat
un varf de cutit bicarbonat stins cu lamaie
2 linguri zahar
sare
faina.




Le amesteci pe toate cat sa se formeze un aluat elastic.

 

 Formezi bilute cat vrei tu de mari si cu ajutorul unui deget,faci o gaura in mijloc.Formezi papanasii si ii pui in ulei incins,la foc mic.
Cand sunt gata ii scoti pe un servetel absorbant.

 

Cand ii servesti , asezi in mijloc dulceata(eu am folosit de fructe de padure),apoi smantana.





 

Au iesit super.Era bine sa am branza de vaci de a noastra de acasa,dar si Quarq-ul este bun:)
Recipe by Poca.

2 comentarii:

Lavinia spunea...

Yammy, yammy! As manca non-stop papanasi! Of, ce pofta mi-ai facut! Ma pregateam si eu sa tin o dieta, dar mai aman! Trebuie sa mananc neaparat niste papanasi si apoi trecem la dieta!

Unknown spunea...

Si eu de cand zic sa tin o dieta...offf:)
Incearca papanasii ca sunt foarte buni ;)
Va pupic pe amandoua:*!