joi, 26 martie 2009

Sufleu de cartofi

 

INGREDIENTE:
500g cartofi
150g cascaval ras
150ml smantana
3 oua
4 cepe
2 linguri pasta de tomate
ulei,sare,piper si marar verde tocat.



Fierbem cartofii in apa cu sare.Ii pasam apoi ii amestecam cu 100g cascaval ras,smantana,galbenusurile ,albusurile spuma si mararul verde tocat.Mixam bine.Adaugam sare si piper.







Ungem o forma cu unt si o tapetam cu faina.Turnam compozitia ,deasupra presaram 50g cascaval ras si bagam 20 de minute la cuptor.
Intre timp caleste ceapa tocata marunt,adaugi pasta de tomate ,putina apa si amesteci bine.






Scoti tava din cuptor si deasupra intinzi uniform ceapa.Mai lasi 10 minute .Mie mi-a cam crescut de la albusurile spuma.






Servesti taiat in patrate potrivite.







4 comentarii:

Ioana spunea...

Oau, ce fain arata! Si pare foarte usor de pregatit! Fac si eu!

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place , Ioana!Intr-adevar,nu e greu de facut.Daca incerci,sa-mi spui cum a iesit si daca ti-a placut.

cristina spunea...

yummm,yumm..Iulia ce bine arata!!!sigur am sa incerc si eu cat de repejor reteta ta!

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place,Cristina!Sa imi spui cum a iesit:) ! Pupici!!!