luni, 12 ianuarie 2009

Fursecuri cu gem


300 g faina
150 g unt moale
100 g zahar
1 lingurita praf de copt
1 pachetel zahar vanilat
1 ou
gem de capsuni am avut eu pentru umplut
zahar pudra




Framanti toate ingredientele .
Intindeti aluatul cu sucitorul(între 2 foi de hîrtie de copt).
Apoi taiati forme cu,si fara gaurele(jumi-juma).
Se coc la 180C pana se rumenesc frumos. Se scot din cuptor apoi si se lasa la racit.
Incalzesti gemul si lipesti fursecurile cate 2.
Le pudrezi.

Recipe by Maya.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am mancat ceva mai bun in materie de fursecuri . Se topesc in gura, iar aroma chiar nu/mi dau seama de unde vine. Spun asta pentru ca le/am executat azi. Delicioase este foarte putin spus. Multumesc pentru reteta!

Unknown spunea...

Cu mare placere!
Intr-adevar sunt tare bune! Gabi al meu imediat le infuleca atunci cand le fac :) !
Ma bucur ca le-ai incercat si te mai astept cu mare, mare drag!

dia_diana58 spunea...

Da' despre copt nu ne zici nik ?

Unknown spunea...

Am corectat. Imi cer scuze pentru asta!