duminică, 17 mai 2009

Vinete umplute

3 vinete
2 cepe
200g carne tocata amestec vita+porc
30g orez
3 linguri pasta de tomate
1 ou
delikat
sare,piper
putin cimbru
patrunjel verde
ulei




-Spalam vinetele,apoi le taiem in 2 pe lung.Miezul il scoatem cu ajutorul unei linguri si il tocam marunt.Ceapa si ea va fi tocata marunt iar impreuna cu miezul de vanata se pune la calit in putin ulei.
-Se aduga si carnea,orezul,pasta de tomate,condimentele,patrunjelul verde tocat marunt si se baga la 180C pana cand orezul si carnea sunt fierte.
-Cand sunt aproape gata,spargem oul intr-un castron,il amestecam cu delikat si patrunjel verde uscat apoi ungem vinetele si mai lasat la cuptor inca 10 minute.


-Am servit cu sos de usturoi si patrunjel .Se poate servi doar cu smantana.Foarte bun!

14 comentarii:

Lorelei spunea...

si atzi papat si vanata sau numai umplutura...ca am facut si eu acuma vreo saptamana si baiatu' meu a mancat numai umplutura(care de altfel era f buna)?
:-??

Unknown spunea...

S-a papat tot! Si plus de asta a fost si foarte apreciata!:)

Lorelei spunea...

ei...noroc...Allen a zis ca ce atata leguma:))

Ela spunea...

Iulia, pe blogul meu te asteapta niste premii, te rog sa treci cand poti. Te pup.

Unknown spunea...

Elisa,iti multumesc pentru premii si pentru ca te-ai gandit la mine cand ai oferit premiile.O sa le ridic chiar astazi!Pupici!

Unknown spunea...

Azi incerc si eu aceasta reteta, revin cu amanunte, daca mi-a placut sau nu.

Unknown spunea...

Ma bucur ca o vei incerca! Astept impresiile!

Unknown spunea...

ms pt reteta, a iesit un deliciu, eu am servit cu iaurt pt ca e cam gretoasa fara ,mai ales pt cei care au probleme cu ficatu.nu stiu poate merge facuta si cu piept de pui ?

Unknown spunea...

Ma bucur ca ai revenit :) si ma bucur ca ti-a placut!
Cred ca ar merge si cu piept de pui...depinde de gustul pe fiecare il are.
Te mai astept!

Ala Oancea spunea...

Iulia, individa asta ne fura pozele cu retete. Uite aici poza cu vinetele: http://gatindcumira.blogspot.com/2009/08/vinete-cu-ton-si-mozzarella.html Am gasit si eu unele dintre pozele mele pe blogul ei. Raporteaz-o si tu: http://foodblogcommunity.blogspot.com/2009/08/google-si-dreptul-de-copyright.html

Unknown spunea...

Ala, merci mult de informatie! Pupici!
Am intrat si am vazut, insa din pacate nu ii pot lasa comentariu!
Bineinteles ca o voi raporta!
Multi pupici si merci inca odata!

Corina Ureche spunea...

reteta mea preferata.
te asteapta un premiu la mine pe blog. pupici

gabriela spunea...

hmmmmmm,tocmai de am dat de blogul tau,aceasta fel de mancare il pregatesc si eu,un pic mai tarziu,vroiam doar s aspecific,ca e f buna si cu carnat si putin kaiser,taiate ffffff marunt,nu neaparat cu carne tocata :)

Unknown spunea...

Ina, multumesc pentru premiu! Ma bucur ca te-am atins la suflet cu reteta asta :)!


Gabriela, sunt sigura ca iese buna si cum spui tu. Voi incerca data viitoare sa fac asa cum ai zis. Ceva nou in bucataria mea este bineprimit oricand. Pupici!