miercuri, 18 februarie 2009

Incet,incet apare primavara !

Astazi,in drum spre supermarket,am zarit ceva frumos printre frunzele uscate...primele semne ale primaverii care se grabeste parca sa ne invaluie cu miresmele sale...

...ghioceii...

Erau asa de frumosi,rasfirati printre frunze.

Aici o poza de la departare...daca nu se observa prea bine,puteti mari poza.

Am prins putin si apa langa care cresc aceste minunate flori.
Frumos,nu?

Sper ca aceste imagini v-au bucurat sufletul asa cum si eu am zambit si am fost foarte incantata la aparitia lor in drumul meu.

6 comentarii:

Diana spunea...

Superb!Intr`adevar, nu iti ies in cale in fiecare azi asa ghiocei , parca-s desenati! Eu abia acum am vazut ca tu locuiesti in Germania. Demult de afli acolo? Puuup :*

Unknown spunea...

Da,Diana,superb,intr-adevar!
In Germania sunt de vara trecuta.Suntem "vecine" :) .
Te pupic si eu:* !!!

Diana spunea...

Da, bine zis vecine :) Si eu tot de vara trecuta sunt aici, din iulie, ce coincidenta! Stai pe perioada nedeterminata? Eu una sper pana la adanci batraneti. Apropo, te-ai obisnuit cu limba, cu traiul? Eu sunt in curs :)) Pupici

Unknown spunea...

Da,intr-adevar,ce coincidenta :)
Asa sper si eu pana la adanci batraneti,dar nu se stie niciodata.
Am inceput un curs de germana.Chiar astazi este a treia intalnire.Nu mi se pare asa grea limba.
Si fata de trai...hmmm...e cu mult diferit fata de acasa...cu mult,mult...

Diana spunea...

Nu-mi ramane decat sa iti urez bafta la curs! Gluck! :)

Unknown spunea...

Danke! :)