duminică, 1 februarie 2009

Cornuri de brutar(by Laura Laurentiu)






300 ml apa calduta
500g faina
4 linguri ulei
1 lingura zahar
1 lingurita sare
1 lingura de drojdie granulata (sau 25 g drojdie proaspata)
-Drojdia se amesteca cu zaharul si putina apa calduta din cei 300ml.
-Se amesteca apoi si celelalte ingrediente si se framanta un aluat care se lasa la crescut 30min-1 ora.
-Dupa ce a crescut se unge cu ulei planul de lucru si se imparte in 8 parti.
-Fiecare parte se intinde cu mana,se unge cu ulei,se ruleaza si se inoada.Se lasa deoparte.Asa se lucreaza fiecare parte apoi...
...se ia prima parte inodata si se intinde cu sucitorul in forma de triunghi apoi incepem sa rulam din partea mai lata.Se asaza in tava tapetata cu hartie de copt
-Se ung cu un ou sau cu galbenus,se presara sare sau ce vreti voi si gata.
-Se coc la 180C,25 min.
-Multumesc Laura de reteta!

4 comentarii:

Anonim spunea...

hello Iulia; merci de vizita si complimentele dragute care m-au atins la ficati, hahaha...de fapt mi-au mers la suflet!!! am musafiri si nu prea doarme nimeni acum, prilej sa arat blogul meu si altele. Sa sti ca si tu gatesti bine, gustos si aspectos. Mi-au placut si muffins si cornuletele, BRAVO BRAVO BRAVO !!!
Te pup si eu si spor la treaba in continuare ca esti pe drumul cel bun.
XO,Nina

Unknown spunea...

Nina,iti multumesc tare mult ca imi esti alaturi...pentru mine conteaza foarte mult orice mic comentariu care vine din partea ta!
Iti multumesc pentru complimente din toata inima!Pooop:*** !!!

lauralaurentiu spunea...

Draga mea, felicitari! Frumosi ti-au mai iesit!

Unknown spunea...

Multumesc tare mult,Laura!
Te pup si te mai astept pe la mine:) :* !