marți, 20 ianuarie 2009

Cornuri cu Nutella






Reteta o am de la matusa mea Viorica , careia ii multumesc tare mult! Mereu au iesit bune si pufoase .
Deci ce ne trebuie:
3 oua
500ml lapte
42g drojdie
4 linguri zahar
4 linguri faina(+faina cat cuprinde)
200g ulei
esente
nuca de cocos.
-Drojdia se amesteca cu zaharul,ouale,putina faina si laptele caldut si se lasa 30 min .
-Dupa ce si-a marit volumul,se pune uleiul si esentele...ce vreti voi.
-Se ia la framantat ca la cozonac,adaugandu-se pe parcurs faina cat sa iasa un aluat elastic.
-Se intinde o foaie care se portioneaza.Deasupra fiecarui triunghi se pune cate o lingurita de Nutella.Se ruleaza,formandu-se cornurile.
-Se pun in tava neunsa si se coc la 180C.
-Separat,se face un sirop din 1 cana zahar si 1 cana apa.Cand se mai raceste siropul,se pune esenta de vanilie.
-Dupa ce scoatem din cuptor cornurile,le trecem prin sirop si apoi prin nuca de cocos.
-Sunt foarte bune.

5 comentarii:

Edith spunea...

Tre' sa fie tare bune, ti le "fur" si eu :P
Merci :)

Unknown spunea...

sunt foarte bune Edith.Dupa ce le "furi" sa vii si sa-mi spui daca ti-au placut.
Cu placere:)

Claudia spunea...

Salve,

sigur e ok cantitatea de 500ml lapte? Tocmai am pregatit prima compozitie (lapte+drojdie+oua+zahar+putina faina) si arata ca o ciorba pe care nu o vad in stare sa creasca :| Pare foarte mult lapte.

Anonim spunea...

chiar asa! cum 500 ml lapte, 200 ulei si doar 4 linguri de fainaaa?

Unknown spunea...

Am corectat in lista de ingrediente. In reteta scria clar ca adaugam pe parcurs faina dar acum sper ca am lamurit problema.
Imi cer scuze pentru neplaceri!