sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Bors cu perisoare


Ingrediente:
500 g carne tocata amestec porc+vita
150g orez
1 ou
2 ardei agrasi
2 morcovi
putina telina
patrunjel radacina
1 ceapa
sare,piper
2 linguri ulei
1 legatura leustean
1 legatura patrunjel
1 plic bors Magic(ca altceva nu am avut)
vegeta
1 lingura smantana.


Dai pe razatoare radacinoasele.
Ardeii grasi se taie cubulete.
Calesti putin ceapa,apoi se adauga ardeii,morcovii,patrunjelul si telina.
Se lasa cateva minute apoi se adauga 2 l de apa.
Lasati la foc mic sa fiarba.
Orezul bine spalat se amesteca cu carnea,un albus de ou,piper,sare si patrunjel verde tocat(eu nu am avut proaspat si am pus uscat).Amestecati bine.
Dupa ce a dat primul clocot,se pot pune perisoarele,usor si folosindu-te de mana uda.
Lasati 20 min sa fiarba acoperit.
Cand perisoarele sunt fierte,se pune leusteanul,borsul,vegeta si mai lasati 10 minute.
Separat se bate un galbenus cu o lingura de smantana.Se toarna si acest amestec in bors,se pune patrunjel si...pofta buna va urez!
Este foarte,foarte bun...



Recipe by Dana2dor.

Un comentariu:

Ruxandra Corduneanu spunea...

Incearca sa il acresti cu zeama de varza murata. Bunica mea face asa si e cea mai buna ciorba din lume:)
Imi place blogul tau, super bune si simple retetele.
Succes!